środa, 6 kwietnia 2016

Bio czekolada i krówki od Ekoflorka

Chwila relaksu należy się każdemu. Jak sprawić, żeby ten moment był jeszcze bardziej wyjątkowy? Książka, film, herbatka, a może do tego drobina słodkości? Czemu nie? U mnie po świętach powrót do życia bez cukru jest straszny codziennie próbuję i nic. Ale dam radę ;-) Najpierw jednak zachęcę Was do wypróbowania naturalnych słodkości Ekoflorka


Bio czekolada smakuje wyśmienicie. Jak na mleczną czekoladę nie jest tak bardzo słodka, zawiera cukier trzcinowy i kawałki owoców. Wiśnie i jeżyny nadają delikatnie kwaskowaty smak, co mi akurat bardzo odpowiada.
Samo opakowanie wydaje się być bardzo 'ekologiczne', zapakowana jest w folię i podzielona na paski z małymi kosteczkami- ale powiedzmy sobie szczerze, kto z nas potrafi sięgnąć po jedną, czy dwie kostki, zwłaszcza, jeśli coś smakuje tak pysznie?

Krówki to rodzaj cukierków, które kiedyś bardzo lubiłam, ale od kiedy natknęłam się na takie mordoklejki, że ciężko było usta otworzyć jakoś za nimi nie przepadam. Bio krówki trafiły do mojego chłopaka(stwierdził, że szału nie ma), ja spróbowałam jedną i w zasadzie powielam jego zdanie, bo niczym nie różnią się w smaku od tradycyjnych- kruchutkie, mega słodkie.
Za to te z jagodami goji już mi posmakowały- są mniej słodkie, chociaż i tak mocno podnoszą poziom cukru, ale kawałki owoców nadają kwaskowaty posmak, więc to coś dla mnie.

Mmm na samą myśl o tych słodkościach robię się głodna, albo raczej mój mózg krzyczy-cukier! No nic od dzisiaj po raz kolejny zaczynam cukrowy detox i mam nadzieję, że uda mi się wytrzymać miesiąc, chociaż przy takim ciepełku lody będą kusić:)

18 komentarzy:

  1. Najlepsza czekolada i najlepsze krówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I krówki, i czekolada bardzo mi smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam u mnie krówki znikły szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak krówek nie lubię to czekoladę uwielbiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszności i do tego EKO :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zrobiłaś mi smaczek! Muszą być pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam krówki. Chętnie spróbowałabym takich lekko kwaśnych.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam słodycze a eko jadłabym bez żadnych wyrzutów sumienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak miałam wyrzuty sumienia:-)

      Usuń
  9. Taka eko czekolada to musi być coś :D Nie bałabym się jej jeść :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam okazji spróbować, ale bym chciała. Naka czekolada musi być pyszna a krówki obłędne. :P Pozdrawiam ps. Idę coś zjeść :P Tak pobudzają mnie takie wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zrobiłaś mi smaka na taką krówkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)