wtorek, 29 marca 2016

Zapachowe świece w szkle od Bispol

 Świeczki, świeczuszki, woski i wszelkie inne pachnidełka to zdecydowanie moja bajka. Wprost je uwielbiam. Ten zapach, który nas otacza, ale nie tylko, bo piękne świece są tez ozdobą w domu. Wystarczy kilka takich dodatków, a wnętrza od razu stają się bardziej przytulne.
Po raz kolejny zwracam uwagę na to, że firma Bispol oferuje nasz szeroki wybór świec. U mnie tym razem świeca w szkle i folii o zapachu róży. Jej wygląd jest cudowny, ale niestety zapach nie mój, więc sprezentowałam cioci.

Świece w szkle o zapachu wanilii i orchidei oraz cynamonu są cudowne. Przez przezroczyste szkło widać kolorowe świeczki, które znalazły swoje miejsce w moim pokoju. Nie tylko ładnie pachną, ale jeszcze ślicznie wyglądają. Sami zobaczcie.


Też lubicie takie pachnące ozdoby?:)

15 komentarzy:

  1. Piękne kolory :) kocham świece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te opakownaia ;) są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze jest przyjemniej gdy w domu są świece ;)
    darkraspberrystyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają :) Wąchałabym chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowania są piękne, ale w świeczkach liczy się zapach... a ciężko mi znaleźć ładną świecę, która intensywnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam kokosową :) Sprezentowałam przyjaciółce która uwielbia wszystko co kokosowe i na dodatek mieszka w pokoju obok. Jaki był efekt ? Świeca paliła się bez większej przerwy tak jakoś 3 dni i w całym mieszkaniu unosiła się cudowna won kokosu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię świecę, markę Bispol znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam świece tej marki :) Goszczą w całym domu :) Zaraziłam nimi nawet Mamę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cynamowoy zapach idealnie sprawdzi sie w okresie świątecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię gdy w mieszkaniu ładnie pachnie za sprawą świec :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wszelkiego rodzaju świece :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)