niedziela, 27 marca 2016

Wygraj zestaw kosmetyków Balea!+WYNIKI

 Mam dla Was kolejną niespodziankę w postaci konkursu :) 
Tym razem do wygrania zestaw niemieckich kosmetyków Balea: żel pod prysznic, szampon+odżywka 

Żeby wygrać wystarczy zgłosić się w formularzu do 30.04.
 Konkurs będzie trwał równocześnie na blogu i facebooku, więc można zgłaszać się w dwóch miejscach i zwiększyć szansę na wygraną.

Wystarczy być publicznym obserwatorem bloga, dodać baner na blogu lub udostępnić na facebooku, wypełnić formularz.

Każda dodatkowa aktywność(+1los):
obserwacja na instagramie(bysia143), snapchacie(bysia143), dodanie do kręgów Google+, polubienie na facebooku-klik)


Powodzenia:*

____________
Wyniki konkursu

26 komentarzy:

  1. ja też wysłałam pierwszym formularzem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłoszona! Także pierwszym formularzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wysłane pierwszym formularzem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny zestaw :) ale nie będę brać udziału.

    Jesteśmy TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  5. gotowe ;)
    darkraspberrystyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłoszenie wysłane :) na FB również :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłoszenie wysłane :) na FB również :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłoszenie wysłane. Może uda mi się wygrać kosmetyki dla mojej dziewczyny. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, biorę udział ;)
    Jak coś obserwuję na Google+ jako: Karolina W

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba przegapiłam gdzieś wyniki tego rozdania;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)