środa, 16 marca 2016

Upominki z blogerskiego Dnia Kobiet

Wczoraj była relacja, a dzisiaj pora na upominki. Ostrzegam, że jest tego baaardzo dużo. Z tego względu musiałam połączyć zdjęcia, bo chyba bym nie ogarnęła wszystkiego. Bardzo dziękuję sponsorom i naszym organizatorkom- będzie co testować, jeść, pić, a co niektóre będą miały, co założyć:P

cudowne przypinki przygotowała Agencja Reklamowa SPOKO/Przypinki.pl, a torby z nadrukiem specjalnie dla nas torbowo.pl



Powiew Zapachu - Facebook

Akatja - Facebook

 Celiko 

 CD - Facebook
Pumice 

Wylosowałam także zestaw od Bispol.
 Sponsorzy loterii:

26 komentarzy:

  1. Woow! Tyle prezentów! Czekam oczywiście na recenzje! a szczoteczki do zębów- IDEALNE <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Same dobroci :-). Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo przyjemna i pokaźna paczucha. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same słodkości :)
    Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłych testów:) Jakby moje dziecko zobaczyło taką ilość paluszek i chrupek na raz to chyba by oszalało:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja garderoba chyba nie będzie szczęśliwa po zjedzeniu wszystkiego☺

      Usuń
  6. Aż mi się w oczach wszystko mieni :D tyyyyle dobroci!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabójczy urok blondynki - super książka, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. łoo, ale cudeńka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wspaniałości :) też byłam na spotkaniu blogerek nie dawno i miło je wspominam : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamy nadzieję, że kolczyki przypadły do gusty i będą się dobrze nosić. Pozdrawiamy i zapraszamy do nas http://manufakturaporcelany.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cuda! Miłego testowania Gabi :*

    OdpowiedzUsuń
  12. No pięknie:) Przyznam szczerze, że zostałyście naprawdę świetnie obdarowane dobrociami:) Gratuluję!!!Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdanie:)) http://angelikowo.blogspot.com/2016/03/rozdanie-i-dwie-nagrody-w-marcu.html

    OdpowiedzUsuń
  13. wow jaka wielka ilość ;) życzę przyjemnego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile cudeniek, aż Ci zazdroszczę :) Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ile tego jest :) Będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzel i herbaty oraz cała kolorówka mnie ciekawi. Świece Bispol uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow ile wspaniałości, życzę miłego testowania i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)