wtorek, 22 marca 2016

Świeca Bomb Cosmetics- Tropical sands

Czy Wy też kochacie świece zapachowe? Ja po prostu je uwielbiam!  Piękny zapach to podstawa, ale jak jeszcze wyglądają tak cudownie, jak ta to już odpływam.
Czyż nie jest cudowna?
 Na spotkaniu dostałam tą właśnie świecę Bomb Cosmetics o zapachu Tropical Sands. Zamknięta w niebieskiej puszce świeca powinna pali się 45-50h, więc bardzo długo. Już samo opakowanie wygląda pięknie i uroczo, ale jeszcze wnętrze- żółta świece z malutki serduszkami. Brak mi słów!



Oprócz ohów i ahów nad opakowaniem zachwycam się też jej zapachem, który jest nieziemski. Miałam już wiele wosków i świec, ale ta bije na głowę wszystkie inne. Nie mogłam nigdzie znaleźć opisu zapachu, więc napiszę, co sama czuję- kokos, kakao i plaża. Powiew tropików, ale ze słodką nutą. Zapach jest tak fantastyczny, że mogłabym ją wąchać non stop!
Świeczkę prawdopodobnie znajdziecie w sieci za ok 39zł, ale polecam odwiedzić Powiew Zapachu w Rzeszowie. Tam kupicie ją za 30zł. Sama odwiedziłam sklep kilkakrotnie i powiem Wam, że w tym zapachowym świecie mogłabym zamieszkać.
Kogo skusiłam do zakupu? Chyba sama muszę wypróbować inne zapachy. Coś czuję, że niedługo zajrzę do tego sklepu i wybiorę coś dla siebie ;)

20 komentarzy:

  1. jest piękna, uwielbiam kosmetyki i świece Bomb Cosmetics, ja miałam różową, nie pamiętam nazwy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje, szkoda byłoby mi ją odpalić ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kusza mnie te swiece bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te świece Bomb Cosmetics :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda tak pięknie, że chyba nie miałabym serca jej zapalić:) Mieszkasz w okolicach Rzeszowa?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca ale prawie😀 w Rzeszowie często jestem. A czemu pytasz?☺

      Usuń
  6. Myślę że ten zapach by mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm po wyglądzie już trzeba przyznać ze mnie skusiłaś :P a co dopiero zapach.....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)