niedziela, 27 marca 2016

Niedziela z YC-Moonlight

 Dzień dobry Kochani :);* Życzę wszystkim Wesołych, pogodnych i rodzinnych Świąt;* Mam nadzieję, że wykorzystacie ten czas i spędzicie go w gronie najbliższych świętując i odpoczywając:)
 Kto wstał rano na rezurekcję?:) Ja już od dawna jestem na nogach, korzystając z chwili i czekając na powrót mamy i sis przygotowuję baaardzo późne Wielkanocne śniadanie i piszę post :)

Dzisiaj zapaliłam nowy wosk w nadziei, że będzie tworzył klimat śniadanka. Czy tak się stało?
 
 dostępny na goodies.pl

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu bambusa, nut drzewnych i paczuli.
Od razu powiem- nie. Skusił mnie obrazek, kolor i w sumie byłam ciekawa zapachu. Wydawał się taki 'męski', dostojny i wgl bardzo elegancki. Niestety zaraz po rozpaleniu musiałam go zgasić, a kominek wynieść. Zapach owszem bardzo męski i bardzo świeży, ale jednocześnie ciężki. Chyba zbyt ciężki, jak na dzisiejszy dzień. Zaczął mnie drażnić i chyba się nie polubimy;/

Wracam do dalszych przygotowań, pozdrawiam ;*

8 komentarzy:

  1. szkoda, że Cię zaczął drażnić :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję go wąchać i wrażenia na mnie nie zrobił ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za to mojej mamie się spodobał:)

      Usuń
  3. Muszę sobie sprawić w końcu kominek,jest tyle zapachów, które bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Panu Myszowi może by się spodobał, ale mnie zdecydowanie nie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)