niedziela, 13 marca 2016

Niedziela z YC- cranberry ice

Po wczorajszym spotkaniu jestem naładowana energią. Mimo, że rano trzeba wstać i znowu czeka mnie kilka intensywnych dni, humor o dziwo nie jest najgorszy. Chyba częściowo za sprawą zapachu, który mnie otacza. Ciekawi, co tak pozytywnie nastraja?:)


 dostępny na goodies.pl
Żurawina nierozerwalnie kojarzy nam się z czasem grudniowych celebracji, kiedy tymi pięknymi, czerwonymi owocami przyozdabiamy świąteczne stoły i stroiki. Ale zjawiskowa żurawina to nie tylko dekoracja, ale i skarbnica wielu, prozdrowotnych składników. A poza tym to prawdziwy rarytas kulinarny, który smakuje wyśmienicie bez względu na porę roku! W wersji Yankee Candle żurawina podawana jest w nieco zmrożonej, bardzo orzeźwiającej wersji. Wosk w formie żurawinowej tarteletki uwalnia naturalne esencje, które doskonale pobudzają i dodają energii.
Żurawina, żurawina, sama słodycz tego owocu, delikatnie kwaśna, mega soczysta to jest to, co wyczuwam w tym wosku. W momencie topienia zapach jest słaby, ale z czasem nasila się i jego aromat wypełnia cały pokój, a nawet dwa i korytarz. Aromat naładowany energią, olbrzymią porcją witamin- już dawno nie miałam czegoś, co pachnie tak wyśmienicie i trafia w mój gust! Na pewno wrzucę jeszcze do koszyka przy okazji zakupów! Pachnie jeszcze długo po zgaszeniu kominka.

W piątek zapaliłam go rano i pojechałam na uczelnie- zupełnie zapomniałam, na szczęście podgrzewacz się wypalił, a dom stoi na miejscu. Jak wróciłam całą górę wypełniał ten zapach- mniam! Brak mi słów, żeby go opisać.

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)