niedziela, 20 marca 2016

Niedziela z YC- Berry Trifle

Dzisiaj wyjątkowo dwa posty. Ten miał się już nie pojawiać, ale chcę być systematyczna i skoro niedziele przeznaczam na zapachy to trzeba się tego trzymać:) Wosk, o którym piszę zamówiłam jeszcze w szale świątecznych zakupów z myślą, że w tym czasie go zapalę. Nie było okazji, więc dopiero teraz przyszła na niego pora.

 dostępny na goodies.pl

Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o orzeźwiającym zapachu owoców jagodowych zatopionych w delikatnym kremie waniliowym.
Jestem fanką wszelkich owocowych zapachów i chyba z tą myślą go zamówiłam. Spodziewałam się aromatu ciasta owocowego z kremem, czegoś w rodzaju leguminy zimą? Jakoś tak sobie go wyobrażałam. Berry Trifle jest ładny, ciekawy, ale raczej jak słodki deser, owoce gdzieś się gubią, za to mocno przebija się bita śmietana i krem. Zbyt szybko się ulatnia, żebym mogła dostrzec w nim coś jeszcze. Miły dla nosa i uspokajający, ale jednak moje wyobrażenia były zupełnie nietrafione.

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)