czwartek, 31 marca 2016

hybrydy#7 Semilac 125, 093

Dzisiaj ze względu na bardzo napięty grafik i mnóstwo rzeczy do zrobienia mam dla Was kolejną propozycję manicure. Tradycyjnie już użyłam lakierów Semilac.
 125- Swan Lake- miał być granat, ale jak widać jest ciemnoniebieski. Kolor ładny, ale położyłam 3 warstwy, a nadal prześwitywała płytka. Jeden z rzadszych Semilaców i pracuje się na nim średnio.
 
Na palcach serdecznych 093- Silver Dust-piękny srebrny, który może być dodatkiem do wielu kolorów. Lakiery brokatowe mają to do siebie, że są bardzo mocno napigmentowane, a tym akurat maluje się rewelacyjnie.


Na środkowych palcach wzorek, który niestety nie wyszedł tak, jak powinien, ale chyba nie jest najgorzej :) 
Paznokcie Anity to kolejne, które lubię malować, bo płytka jest do tego wprost stworzona:)



I co myślicie?:)

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszło ;) śliczny jest ten niebieski kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie jak najbardziej trafione :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło :) śliczny ten niebieski

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo jak pomysłowo, ten wzorek kojarzy mi się trochę z baziami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? O widzism to byłby świąteczny akcent:-)

      Usuń
  5. fajny ten błękit, ale chyba przydałaby się jeszcze jedna warstwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam juz 3 podejrzewam, że kolejna niewiele by dała

      Usuń
  6. piękne paznokcie . muszę sobie kupić tą srebrną hybrydę.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie to się podoba srebrny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten niebieski, szkoda jednak że krycie ma nienajlepsze ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo na wzorniku wygląda ślicznie

      Usuń
  9. szkoda że tak prześwituje, jak na hybrydę to bardzo kiepsko..;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie srebro :) Pięknie się prezentuje z tym niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)