piątek, 25 marca 2016

hybrydy#6 Semilac 121

Hej :) Już dawno nie było wpisu z hybrydami, więc chyba pora nadrobić zaległości. Przygotowałam dla Was kilka nowych inspiracji, więc w kolejnych dniach możecie się spodziewać tematyki hybrydowej :) 
W związku ze świątecznymi przygotowaniami posty będą pewnie luźniejsze :)
 Kilka dni temu na pazurkach Majki zagościł kolorek 135- Frappe oczywiście Semilac. Mszę przyznać, że ten nudziak jest uroczy sam w sobie i pasuje do wielu stylizacji.
  Połączyłyśmy go s syrenką na serdecznym i kciuku i wyszło bardzo słodko, ale i elegancko. Jestem pod wrażeniem, że w tak prosty sposób udało się uzyskać cudowny efekt.
   Pazurki Majki są dosłownie stworzone do malowania, a nad naturalną długością ciągle się zachwycam. Tutaj widzicie już krótką wersję:)  Myślę, że taki delikatny kolorek dodatkowo podkreśla ich piękno. Do Frappe na pewno będę częściej wracać:)

  Co ciekawego macie teraz na paznokciach?:)

19 komentarzy:

  1. Nie lubię nudziakowych stylizacji, ale te mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się :) marzę o takim efekcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No piękny kolorek :) i zgadzam się - przepiękna płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pazurki. Też chcę takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój zestaw do hybryd już czeka spakowany :) Mama się zapowiedziała, że jak tylko przylecę zrobie jej manicure:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie i odcień lakieru Frappe także mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymarzony kształt płytki paznokcia <3 a frappe i syrenka to połączenie idealne :D wiem bo sama testowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na takich odcieniach syrenka wygląda najpiękniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Syrenka zawsze świetnie wygląda. :) Muszę kupić ten Frappe. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Semilaci są świetne, sama nawet robię hybrydy. Fajne też są z Neonail.
    darkraspberrystyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. neonail jeszcze nie próbowałam :)

      Usuń
  11. Świetnie to wygląda, sama bym się skusiła na takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor! Idealny z matowym topeb by był :)

    http://ladycharm1.blogspot.com/2016/03/rozdanie-clinique-wibo-ardel.html zaapraszam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)