sobota, 26 marca 2016

Bio soki- Ogrody Sabinu

 Nie wiem, jak wy, ale ja bardzo lubię domowe soki. Zwłaszcza malinowe. Sama robię co roku sporą ilość, ale ostatnio jakoś przestałam je pić. Nie wiem, czemu, muszę koniecznie wrócić do tego nawyku, bo postanowiłam odstawić kawę:)
Na spotkaniu dostałam soki Ogrody Sabinu, które już następnego dnia musiałam spróbować.
 
Soki dostępne są w butelkach o pojemności 200ml i 750ml. Te mniejszą są idealne do torebki. Mogłam zabierać na zajęcia, kilka razy przelewałam je z dużej do mniejszej butelki, żeby mieć je przy sobie.


Bio soki są naturalnie mętne, więc na dnie zbiera się osad. Mimo, że nie zawierają cukru dla mnie są bardzo słodkie. Miałam okazję spróbować soków z jabłek i malin, jabłek i czerwonej porzeczki oraz jabłkowego.
Za jabłkowymi sokami nigdy nie przepadałam, ale ten o dziwo był dobry. Moim ulubieńcem został jeden ten z malinami.
W ofercie znajdziemy oprócz wyżej wymienionych smaków jeszcze:
-z jabłek i aronii; - z jabłek i czarnego bzu - z jabłek i żurawiny

Mam nadzieję, że znajdę je gdzieś stacjonarnie, bo na razie nie widziałam. :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubimy soki naturalne Bio :) Sa pyszne I zdrowe.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie piję soków, ale te wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie naturalne soczki. Pychotka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo napiłabym się:D a nigdy nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)