czwartek, 24 marca 2016

Bio Paluszki ECO Envoy i Ezerki

Czasami mam taki dzień, że ‘coś bym zjadła’, staram się unikać słodyczy i słonych przekąsek, ale nie zawsze to wychodzi J Chyba nie tylko ja tak mam. Kiedy już przychodzi ochota na coś do schrupania raczej wybieram wafle ryżowe, różnego rodzaju chrupki, zwracam uwagę na to, żeby były jak najmniej kaloryczne i nie tak bardzo szkodliwe. Kiedy w moje ręce wpadły produkty bio od razu miałam na nie ochotę. Ciekawi, czy mnie zadowoliły?;>


 Paluszki bio to coś, co mnie zadziwia. Wgl sama nazwa ‘BIO’ brzmi tak elegancko i bardzo na czasie. W opakowaniu z okienkiem widzimy paluszki z sezamem. Lubię wszystkie rodzaje, więc dla mnie sezam jest ok. Nie różnią się prawie niczym od zwykłych(mowa o smaku). Są trochę dłuższe, wypieczone i powiedziałabym, że mniej słone, ich smak jest całkiem naturalny- bardzo smaczne J


Ezerki to blade paluszki orkiszowe z niewielką ilością maku. Bez dodatku cukru i soli- okey, czyli coś zdrowszego, super. Kiedy spróbowałam ich po raz pierwszy jakoś mnie zniechęciły, takie w sumie bez smaku. Przekonałam się do nich i stwierdziłam, że w sumie smakują nieźle, a jeśli są zdrowszą wersją tradycyjnych przekąsek to czemu nie? Chrupiące i dość zapychające żołądek J


Ostatnie i chyba moje ulubione to wafle ryżowe- uwielbiam je wszystkie! Ezerki, czyli wafle bez cukru i soli za to z dodatkiem cynamonu. W tej małej paczuszce mamy 3 wafle, które wystarczają, żeby zaspokoić ochotę na przekąskę. Są cienkie i raczej słodkie, a cynamon czuć wyraźnie. Czym się jeszcze różnią od tradycyjnych? Tym, że nie są tak chrupkie, a bardziej gumowate (o ile tak mogę to nazwać). Pokuszę się o stwierdzenie, że były lepsze niż te, które przeważnie jadam. 


Powiem Wam, że mocno się ograniczałam, żeby nie zjeść od razu wszystkiego, bo takie przekąski uwielbiam do książki i tv, a to największe zło, kiedy mózg ‘nie widzi’, ile się już zjadło. Jedyne usprawiedliwienie jest takie, że w końcu to zdrowsza wersja :)

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)