poniedziałek, 1 lutego 2016

Wibo- glossy temptation- pomadka do ust nr 4

Wczoraj miał się pojawić kolejny post z serii "Niedziela z YC", ale niestety nie zdążyłam :) Żeby nie wprowadzać zamieszania, w tym tygodniu zapachu nie będzie, za to będzie kolejna szminka, którą upolowałam jeszcze na -49% w Rossamannie za niecałe 5 zł:)
 
Wibo Glossy Temptation
 Pomadka do ust nr 4

 cena: 9zł/4g


Pomadka do ust z kolagenem. Zaprojektowana by uwodzić. Doskonałość kremowej konsystencji zapewnia nieskazitelny blask i połysk. Usta są nawilżone, przepełnione kuszącym i zmysłowym wyglądem. Komfort i elegancja na 100%. Dostępna w 6 kolorach



   Tak jak i poprzednia, wpadła do koszyka przez Majkę- no bo taki śliczny kolorek :) Ładny malinowy odcień, delikatnie wpadający w czerwień. Od początku mi się spodobała ze względu na aplikację- pozostaje na miejscu i  nie wychodzi poza linię ust, jak niektóre. W dodatku daje taki kolor, który nie wymaga aż tyle czasu na precyzyjne domalowanie, co akurat dla mnie jest plusem- Nie muszę się martwic, że dwa ruchy szminka i wyjeżdżam poza granice ust, a przecież nigdy nie ma czasu!
W dodatku ładnie się błyszczy, jedyny minus jest taki, że nie utrzymuje się długo. Już po ok godzinie niewiele po niej zostaje.

I kolejne zdjęcie z serii- to nic, że muszę już wyjść na autobus, ale zdjęcie jeszcze zrobię.
Uciekam do mojej cudownej chemii, brrr byle do piątku i będę mogła odetchnąć:)

22 komentarze:

  1. Ciekawią mnie te pomadki Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek :) Pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny odcień i do twarzy ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ile się nie mylę to posiadam ten sam kolorek ;) Za taką cenę to żal się nie skusić, szczególnie jak jest jeszcze -49%.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam numerek 5 i podoba mi się kolor jednak trwałość jest słaba, również max godzina jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy pomadek Wibo, jednak wolę matowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor :) ja upolowałam 5tkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam żadnej pomadki z Wibo;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę ładny kolor, może się powinnam za nią rozejrzeć; )

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie Ci pasuje Gabi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny, naturalny, błyszczykowy efekt

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze :)
    Świetna okazja jak za taką cenę.
    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę pomadkę w odcieniu numer 3 i jest bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)