środa, 24 lutego 2016

Shefoot-krem na pękające pięty

Powrót na uczelnię to totalna porażka. Wczorajszy dzień był psychicznie męczący, dzisiejszy wcale nie lepszy. Jestem na nogach od 5.30, zajęcia od 8-18 też nie poprawiają humoru. Do tego na koniec dołożyłam siłownię i około pół godziny szybkiego spaceru i dosłownie padam. A przecież jutro znowu trzeba wcześnie wstawać.;/

Nie macie jeszcze dość stópek? Mam nadzieję, że nie, bo mam dla Was kolejny produkt, tym razem zapach już jest baaaardzo zachęcający, więc nie miałam problemów z aplikacją.


Shefoot
Krem na pękające pięty z masłem shea
 cena/pojemność: 18.80zł/75ml



Kremik opakowany w kartoniku, a razem z nim ulotka na temat wszystkich produktów marki Shefoot. Grafika nie jest czymś nowym- ten sam design w całej serii, różni się jedynie nazwą i oczywiście składem. Nie jest więc zaskoczeniem, że producent umieszcza informacje o działaniu i wymienia główne składniki.
 
   Otwierając opakowanie po raz pierwszy nie mogłam uwierzyć w to, co czułam- to pierwszy produkt tej marki, którego zapach mi się naprawdę podoba- świeży, orzeźwiający, wyczuwam a nim aromat trawy cytrynowej może limonki?
    Jak na krem do stóp ma dość rzadką konsystencję, ale dzięki temu łatwiej się rozprowadza i szybciej wnika w skórę. Już po chwili nie czuć go chociaż stopy w dotyku są nawilżone. Nie mam problemy z pękającymi piętami, ale z suchością owszem. Przy codziennej pielęgnacji sprawdza się, ale czy poradzi sobie z bardziej problematycznymi stopami? Niestety nie wiem, mam nadzieję, że tak.
 
   Mogę go śmiało polecić, zwłaszcza osobom, które nie lubią długiego wchłaniania i uczucia lepkości, a takie przeważnie towarzyszy kremom do pielęgnacji stóp.

   Znacie ten kremik?:)

10 komentarzy:

  1. Tak czytam co Ty piszesz :D bo mój krem na pękające pięty był bardzo gęsty :D ale ja miałam inny rodzaj tego kremu :D
    Dobrze, że dopatrzyłam :D
    Ciekawe jak ten sprawdziłby się na moich stopach :) bo tamten jest genialny, miłość od pierwszego użycia ;D podejrzewam, że tu byłaby podobna sytuacja :D wszystko podobnie, tylko lżejsza konsystencja ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nawet wiem, który Ty miałaś ;)

      Usuń
  2. Mam go, pomimo, że nie mam problemu z pękającymi stopami i tak go używam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skład ma całkiem ,całkiem. chetnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią bym wypróbowała go na swoje stópki. Bardzo lubię tą markę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam większego problemu z stopami, ale ich pielęgnacja jest dla mnie ważna i chętnie bym przetestowała ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to głównie problem suchości, czasami odcisku po niewygodnych butach lub długim chodzeniu

      Usuń
  6. OOO cos dla mojej mamuski ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)