sobota, 6 lutego 2016

Saszetki do kąpieli- Ecoblik

Wreszcie mam troszkę wolnego. Sesja odchodzi w zapomnienie, a ja może będę miała chwilę dla siebie. W planach mam nadrobienie seriali, książki i odpoczynek. 

Skoro już o relaksie mowa to chciałam Wam pokazać saszetki do kąpieli, które ostatnio miałam okazję wypróbować.

 Ecoblik

Magiczne Odnowienie No 3


znajdziecie je <tu> w cenie 15zł/3szt.

 
   W kartoniku znajdziemy 3 saszetki zapakowane w folie. Wyglądają uroczo- różowe z kokardką, a wewnątrz nich zwykłe torebki z herbatą. Zapach już po otworzeniu folii jest wyczuwalny- ziołowy, ale jednocześnie słodkawy.
   Zioła przygotowywałam zgodnie z zaleceniami producenta, po czym dolewałam do wody. Przy pierwszym użyciu byłam w delikatnym szoku- no bo jak, mam sobie wlać do wody herbatę?
Napar błyskawicznie łączy się z wodą, a zapach nabiera mocy.
   Bardzo fajne i przyjemne jest odczucie, kiedy wchodzimy do wody. Jest ona jakby zmiękczona i tłustawa, ale nie pływają tu oka, ani nie tłuści wanny. Jedynie na skórze pozostawia nawilżający film. Sama kąpiel jest bardzo relaksująca, więc w wannie spędzałam maksymalną ilość czasu::)
Jeśli nie znacie jeszcze saszetek do kąpieli to polecam się im przyjrzeć- ciekawa alternatywa dla olejków i soli.

4 komentarze:

  1. Świetne są te torebeczki, urzekły mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie mam wanny bo skusiłabym się na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ślicznie są zapakowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają i mam ochotę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)