niedziela, 21 lutego 2016

Niedziela z YC- Snow in love

Jak te weekendy szybko uciekają, zbliża się koniec wolnego. Było miło posiedzieć i poleniuchować. Zwłaszcza ostatni tydzień to z mojej strony prawie zupełne lenistwo.  Dzisiaj mam dla Was zimowy zapach.

dostępny na goodies.pl

Zima lubi dzieci najbardziej na świecie, a Yankee Candle potrafi wszystkich, nawet największych zmarzluchów przekonać do tego, że nawet największy śnieg i mróz można pokochać. Wszystko za sprawą Snow In Love – zjawiskowej, zamkniętej w jasnym wosku mieszanki, która pachnie jak poranny, grudniowy spacer, albo jak szalona przejażdżka na sankach. A to przez obecność nut nawiązujących do zapachu leśnych, przykrytych śnieżną kołdrą drzew połączonych ze świeżym aromatem mroźnego powietrza. Tak przygotowana kompozycja pobudza, napawa energią i sprawia, że nawet największy śnieg i mróz zaczynamy postrzegać w innym, zdecydowanie bardziej pozytywnym świetle.

W tym roku zima ma swoje humorki- raz mrozy, raz śnieg, później słońce i ciepło. Ten zapach to namiastka zimy- mroźny, słodki, zimowy, a jednak ciepły. Połączenie wszystkiego co mogę określić jedynie tak- spacer w mrożny zimowy dzień i powrót do ciepłego domu, kubek gorącej herbaty i ogrzanie się. Nie umiem go inaczej wyrazić, jest specyficzny. Nie jest to ten klimat, który lubię najbardziej, a jednak jest w nim coś, co przyciąga.

6 komentarzy:

  1. Mam ten zapach i jakoś nie mogę się przełamać do niego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. znam ten wosk i mi kojarzy się z perfumami tylko nie wiem jakimi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam chyba 3 woski tego zapachu :) lubię go. dla mnie jest zimny i kwiatowy zarazem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie opinie i jakże skrajne :) Nie wąchałam.

      Usuń
  4. Asia się nim zachwycała chyba ostatnio ;) Musze wypróbiwac przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy byłby trafiony w moim przypadku :)
    Zapraszam do mnie - będzie sporo o kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)