niedziela, 14 lutego 2016

Niedziela z YC- Madagascan orchid

Hej :) Mam nadzieję, że dzisiejszy dzień w przeciwieństwie do mnie spędzacie w objęciach ukochanych. Jeśli to tak, to szczerze Wam zazdroszczę i życzę udanego dnia:) Mój zaczął się dość wcześnie i nie powiem, żeby był to jeden z lepszych, no ale nic... 
Nic mi dzisiaj nie wychodzi, znowu nie czuję się najlepiej i ogólnie nie wiem, co się ostatnio ze mną dzieje. 
Na poprawę humoru zostaje mi tylko długa kąpiel, maseczka i zapalenie wosku. Dzisiaj mam dla Was kwiatową propozycję.


 dostępny na goodies.pl
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Intensywny i intrygujący aromat białej orchidi z Madagaskaru, która kwitnie tylko przez jeden dzień.


Do tego wosku podeszłam z dystansem, bo wydawał mi się dość przeciętny. Odpaliłam na próbę i stwierdziłam, że nie jest źle, bardzo kwiatowo, wiosenncie. Akurat na taką pogodę za oknem, jaką mamy teraz. Nawet przy dłuższym paleniu nie był męczący. Wyczuwam tutaj pierwsze kwiaty i zapach świeżego powietrza. Moja mama zachwycała się nim przez dobrą chwilę, a na mnie zrobił przeciętne wrażenie:)

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)