niedziela, 28 lutego 2016

Niedziela z YC- Candy Cane Lane

Jak Wam mija niedziele? Mi bardzo szybko. Dzisiejszy dzień spędzam na nadrabianiu zaległości w gazetkach, bo nazbierałam ich kilka i leżą już prawie 2 miesiące, więc pora zrobić mały przegląda makulatury :)


dostępny na goodies.pl
Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: mięta pieprzowa, słodkie ciasteczka oraz kremowy waniliowy lukier.

Wosk zamówiłam, żeby palić w okresie świątecznym, ale było tyle różnych zapachów, że w końcu ten nie został stopiony. Paliłam go za to ostatnio, jak byłam w domu i dosłownie przeniosłam się w klimat przedświąteczny- zapach ciast, ciastek, pierników. Wyczuwam w nim aromat kojarzący się z przygotowywaniem i pieczeniem. Jest słodki, ale jednocześnie ma ostrą nutę, która sprawia, że nie może się znudzić. Niestety wosk został w domku, bo mamie również się spodobał i widziałam, że kilka razy go topiła:)

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)