sobota, 27 lutego 2016

Moja wishlista z Dresslink

Jak pewnie zauważyłyście ostatnio w blogsferze jest dość głośno o Dresslink. Sama spędziłam kilka dobrych dni na buszowaniu po stronie, bo jest tu tyle fajnych rzeczy, że trudno się zdecydować. 

 Na Dresslink znajdziecie całe mnóstwo ubrań, butów, dodatków, akcesoriów, kosmetyków, a wszystko to w niskich cenach.

Sama przygotowałam niewielką listę rzeczy, które chciałabym zamówić w tym sklepie. Zobaczcie, co wpadło mi w oko :)

1. plecak- już od dawna mam w planie zakup jakiegoś plecaka, ale jakoś nic nie ciekawego nie znalazłam tutaj za to jest kilka, które mi się podobają


pierwszy 'gazetowy wzór' <LINK>
 drugi kwiatowy <LINK>
niebieski w kropki jest chyba najodpowiedniejszy <LINK>
 a ostatni jest po prostu przeuroczy <LINK>



 2. spódniczka- najlepiej zwykła czarna, elegancka, bo za taką ostatnio zaglądam


3. sukienka- kolejny punkt listy, który muszę zrealizować na wiosnę, sama nie wiem, czego dokładnie szukam, ale wiem, że muszę to znaleźć :)


4. portfel- znalazłam kilka ślicznych i mnie kuszą


5. bluza z kapturem



6. torba/torebka- torebek nigdy dość, a duża torba mi się przyda:)



7. dodatki

etui na dokumenty <LINK>
pędzle <LINK>


8. akcesoria do paznokci
naklejki wodne piórka <LINK>
mix naklejek <LINK>
szablony do przedłużania <LINK>
pędzle do zdobień <LINK>

Na stronie znajdziecie także wiele ofert w cenie 0.01$, a także darmową wysyłkę.

I jak Wam się podoba? Wpadło Wam coś w oko?:)
Będzie mi miło jeśli zechcecie kliknąć w podane linki.
Pozdrawiam;*

13 komentarzy:

  1. Pierwszy, drugi i trzeci plecak bardzo fajne. Ciekawe jak z jakością. Podoba mi się też ta różowa torebka i portfele (szczególnie, że muszę się zaopatrzyć w jakiś nowy, bo moje stare nie wyglądają już zbyt estetycznie).

    OdpowiedzUsuń
  2. Portfele bardzo ładne, czarna spódniczka zawsze się przyda, podobnie zresztą jak bluza z kapturem. Te puchate pędzelki mam tylko w innej wersji kolorystycznej i z tych dużych do twarzy jestem naprawdę zadowolona, co prawda musiałam w kilku poprawić trzonki klejem, ale na szczęście włosie nie wypada.
    Wszystkie linki poklikane, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że całkiem nieźle się spisują

      Usuń
  3. portfele są bardzo ładne, ja mam dwa duże. mnie w oko wpadły pędzle. ich nigdy dość

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka śliczna. Poklikałam w linki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam ;) jakbyś mogła poklikać u mnie :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamówiłam te pędzle i trafiłam na taką partię że leża one już dawno w koszu :(.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)