środa, 17 lutego 2016

maseczka- peeling K+K- Fitomed

Lubicie wielofunkcyjne kosmetyki? Ja nie przepadam za takimi. Wolę mieć kilka o różnym działaniu i wiedzieć, co do czego. Tym razem zaryzykowałam i nie żałuję.


 cena/pojemność: 27zł/50ml
Składniki: kwas mlekowy 4%, korund.
Działanie: przeciwzmarszczkowe, złuszczające, rozjaśniające
Przeznaczenie: Polecamy stosować maseczkę do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej (bez czynnych wykwitów ropnych), oraz do cery tłustej, zmęczonej i dojrzałej. Doskonale sprawdza się w okolicach skroni, spłyca tak zwane „kurze łapki”. Nie zaleca się stosowania do cery suchej, łuszczącej się i naczynkowej, a także pod oczy.
Stosowanie: Cera tłusta i mieszana. Zaleca się stosować raz-dwa razy w tygodniu. Maseczkę nałożyć na twarz i delikatnie wymasować skórę. Przed masowaniem kosmetyk można potrzymać na twarzy ok. 2 minut. Po tych czynnościach dokładnie umyć cerę letnią wodą. Posmarować lekkim kremem odżywczym lub nałożyć maseczkę odżywczą.

Cera tłusta trądzikowa. Początkowo stosować raz dziennie. Jeżeli zmiany trądzikowe są nasilone, skórę zaleca się tylko delikatnie pocierać, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się wykwitów. Po oczyszczeniu twarzy przypudrować zmiany glinką zieloną, tlenkiem cynku lub talkiem. Gdy stan cery zacznie się poprawiać (po ok. 5-7 dniach), stosowanie maseczki można zmniejszyć do stosowania profilaktycznego, zapobiegającego powstawaniu wyprysków (raz na dwa-trzy dni).
Cera dojrzała - redukcja "kurzych łapek". Nałożyć maseczkę na okolice oczu na ok. 1-2 min. w miejscach zmarszczek mimicznych, tzw. kurzych łapek. Delikatnie wymasować i zmyć letnią wodą. Nałożyć krem przeciwzmarszczkowy. Stosować raz w tygodniu.

Maseczka nie jest zaleca do cery naczynkowej, suchej i łuszczącej się.
Właściwości: Maseczka o charakterze naturalnym. Dopuszcza się wahanie w odcieniu maseczki od białej do kremowej oraz nieznacznej różnicy w zapachu w poszczególnych partii kosmetyku. Maseczka nie zawiera sztucznych barwników oraz substancji zapachowych, a wahania koloru i zapachu spowodowane są zastosowaniem składników naturalnych pochodzących z kolejnych serii dostaw. Powyższe różnice w zapachu, barwie i konsystencji nie mają wpływu na jakość pielęgnacyjną maseczki. 
   Połączenie maseczki i peelingu jest dość zaskakujące. Coś, co jednocześnie usuwa martwy naskórek, ale pielęgnuje, jak maska? Tak, właśnie tak jest w tym przypadku. W plastikowym opakowaniu zabezpieczonym wieczkiem(jak widać podczas robienia zdjęć już musiałam zepsuć, więc od razu wyrzuciłam) znajdziemy taki produkt. 
W opakowaniach Fitomed bardzo doceniam ich prostotę, ale zarówno elegancję. Tak jest i tym razem- biała grafika, której uroku dodają wzory po bokach.


Na zdjęciu poniżej próbowałam uwiecznić konsystencję preparatu, niestety niewiele z tego wyszło. Jest to żelowa forma z drobinkami ścierającymi. Zapach jest bardzo mocny i bardzo specyficzny. Porównałabym go do kwasu glikolowego. Nie powiem, żeby był przyjemny, bo nie jest, ale idzie się przyzwyczaić. Po tygodniu przestałam na niego zwracać uwagę. 
Jak używałam K+K? Nakładałam na twarz i masowałam- ja zwyczajny peeling, czasami zdarzyło mi się pozostawić na kilka minut i dopiero wmasować. Zwykle jednak tylko masowałam twarz. Drobinki mimo, że maleńkie są wyczuwalne pod palcami i bardzo dobrze spełniają swoją rolę. 
Przez 2 tygodnie używałam codziennie, nawet 2 razy dziennie, zrobiłam kilka dni przerwy i ponownie do niego wróciłam. 
Moja skóra polubiła jego działanie, nie widziałam zaostrzenia zmian szybciej znikały suche skórki, skóra uległa poprawie, chociaż niestety problem trądziku cudownie nie znikał. Niestety bez wizyty u dermatologa się nie obejdzie, ale mimo to produkt oceniam na plus. Ciekawszy zamiennik zwykłych maseczek i peelingów:)

17 komentarzy:

  1. Miałam i muszę przyznać, że d końca nie polubiłam go :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak się sprawdzi na plamy po "nieprzyjacielach".

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie za bardzo ciekawi jednak zostanę przy tradycyjnych produktach :)

    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow duzo i często jej używalam ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten produkt :) działa cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dla mnie, mam cerę naczynkową. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesuje mnie ten produkt od dłuższego czasu, muszę go w końcu kupić :).

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam kiedyś ten peeling, byłam zadowolona z działania, zapach jest dość ostry

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie pewnie ten zapach by odrzucił :P Nie lubię ostrych zapachów :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)