sobota, 20 lutego 2016

Konkurs- do wygrania dowolne hybrydy Semilac

Hej :) Nie wiem, czy wiecie, ale miesiąc temu mój blog obchodził 3 urodziny:) Nie świętowałam tego jakoś specjalnie ze względu na zbliżającą się sesję, hmm nawet wyleciało mi z głowy.
Mam za to dla Was konkurs. Wiem, że są wśród nas fanki hybryd Semilac, więc właśnie te lakiery będziecie mogli wygrać.

Nie chcę Wam niczego narzucać, więc sami wybierzecie 2 kolory


Warunki konkursu:
1. być publicznym obserwatorem bloga
2. dodać baner konkursowy na blogu lub facebooku
3. wypełnić formularz zgłoszeniowy
4. za każdą dodatkową aktywność dostaniecie 1 los(polubienie na fb, obserwacja na instagramie, snapie 'bysia143')


Regulamin:
1. konkurs trwa od dzisiaj tj.20.02-18.03
2. sponsorem nagrody jestem ja, właścicielka bloga
3. zwycięzca zostanie ogłoszony w ciągu 3-5 dni od daty zakończenia
4. nagrodę wysyłam wyłącznie na terenie Polski

53 komentarze:

  1. Powodzenia wszystkim! ;) Nie biorę udziału bo maluje paznokcie tradycyjnymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobione, liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gabi to tak. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! :) Oby tak dalej! Dużo inspiracji do pisania, owocnych współprac, lekkiego pióra :) :*
    I ja wzięłam udział <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wysłałam!!! i zaciskam kciuki :)! i w takim razie spóźnione 100 lat z okazji urodzin bloga! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji 3 lat bloga :) Hybrydy Semilac też uwielbiam, mam już chyba z 30 kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To może ja wygram tak dla odmiany żeby nie było że same dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Poleciało :)
    Tylko powiedz mi kochana jak Cię szukać na Instagramie bo bym polubiła a może nawet i lubię ale nie mogę linku znaleźć. w zgłoszeniu podałam jako kto będę obserwowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłoszenie poszło :)
    Uwielbiam Semilaca ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. instagram / fejs - zrobione! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysłane :) powodzenia dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wysłałam, może w tej mojej początkującej karierze uda mi się wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysłane ;p
    Życzę wszystkim powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zamierzam niedługo rozpocząć moją przygodę z hybrydami, zatem zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłosiłam się :) Chciałam dodać na Snapchacie ale nie jestem pewna czy Twój nick z Instagrama jest tam taki sam :P W zgłoszeniu podałam nazwę pod jaką będę obserwować

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłosiłam się :) zapomniałabym prawie o tym konkursie :x

    OdpowiedzUsuń
  16. no to i ja próbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje 3 latek, wysłane:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieje ze zdążyłam :) i jeszcze na dodatek zapomniałam wpisać drugiego numeru i nazwy semilaca, jest nim 022 Mint :)
    Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłoszenie poszło zaciskam piąsteczki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)