sobota, 13 lutego 2016

hybrydy#5 Semilac 121

Dzisiaj mam dla Was moją walentynkową propozycję manicure :) Dodatkowo pierwszy raz miałam możliwość przedłużania przy pomocy Semi Hardi, ba w  ogóle pierwszy raz przedłużałam paznokcie:)
 
Użyłam tutaj kolorku Semilac 121- Ruby Charm, cudowny, mega rzucający się w oczy i bardzo wyrazisty róż
 


Dodatkowo na palcach środkowych i serdecznych zdobienie. Nie poszalałam z serduszkami, ale jakiś mały akcencik jest :) Całość pokryłam matowym topem. Ostatnio mat bardzo mi się podoba i wcale nie tęsknię za błyskiem.
 
Palce serdeczne to moja słabość, bo to one zawsze się łamią i chociaż udało im się przetrwać bez hybryd 2 dni bez złamania to i tak były znacznie krótsze. Chciałam wypróbować, jak działa Semi Hardi i jak na razie jestem zadowolona, zobaczymy, jak długo wytrzyma.


Jak widać, nadal zrobienie sobie samej ładnego manicure jest małym wyzwaniem, ale cóż... I niestety te skórki. Zrzucam winę na suche powietrze w domu. I rzeczywiście tutaj nie dość, że organizm domaga się hektolitrów wody to jeszcze skóra(i skórki) bardzo źle wyglądają.
No to pozostaje mi tylko życzyć Wam udanych Walentynek :);*

20 komentarzy:

  1. Wzajemnie :) Ja jednak swoje święto obchodzę 15 lutego :D Śliczny jest ne różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. i tak radzisz sobie coraz lepiej ! :) udanych walentynek ! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiażdżyłaś system tym mani! <3 jest delikatne i najładnijesze na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kolorki lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten kolor, ale jeszcze nie miałam go na paznokciach. Bardzo mi siępodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne pazurki, ale ja zbytnio nie przepadam za różem :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny efekt, ja uwielbiam hybrydy semilac teraz mam burgund wine

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pazurki <3 w moich kolorach <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)