środa, 10 lutego 2016

hybrydy#4 Semilac 022, Tifton 28

 Dzisiejszy dzień był bardzo pracowity. Sporo udało mi się zrobić i dosłownie pada, a przecież niedługo trzeba wstać. Mam dla Was kolejna propozycję manicure. Po raz kolejny u Anity gości Semilac. 
Tym razem pomysł wyszedł od Anity i prawie wszystko to była jej wizja. 
Postawiłyśmy na Semilac 022- Mint

W związku z tym, że dochodzą mnie słuchy o nie najlepszej jakości białego Semilaca postanowiłam użyć sprawdzonego lakieru Tifton nr 28

 Na pazurkach króluje mięta. Na palcu serdecznym cyrkonia, a na środkowym sweterek. Początkowy zamysł był jeszcze inny, ale w ostateczności wyszło to tak. Kolorki są cudne, mięta w połączeniu z bielą daje bardzo ładny efekt:)



Dodatkowo na kciukach pazłotko.



Myślę, że całość wyszła całkiem nieźle:)
Mam nadzieję, że jutro uda mi się w końcu znaleźć chwilkę, żeby sobie samej coś wykombinować:)
Dobranoc;*

12 komentarzy:

  1. Złoto na kciukach trochę nieładne, ale sweterkowy wzór i połączenie mięty z bielą wyszło cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy jest ten sweterowy wzór i złotko na końcach

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście zrezygnowałabym z tego złotka, ale sweterki i kolory bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem ciężka praca się popłaca. Efekt rewelacyjny i naprawdę było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie połączenie kolorów i ten sweterek super :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)