środa, 20 stycznia 2016

Zapachy od icandle- samplery, mała świeca

Ostatnio rzadziej sięgam po świeczki i woski. Chyba ze względu na to, że zapachy mnie zaczynają rozpraszać, zaraz szukam sobie zajęcia, kręcę się, myślę, jak pachnie, a to nie sprzyja nauce. W ogóle nic już nie sprzyja nauce, ale to inna sprawa. Dzięki icandle.pl miałam możliwość wypróbowania zapachów świec o świetnych zapachach.

Trzy z nich to mniejsze świeczki w plastikowych opakowaniach. Na nakrętkach znajdują się obrazki i nazwy wosków. Każda z nich ma inny kolor. Bardzo fajnie, że mają plastikowe wieczka, którymi zamyka się zapach. Podczas palenia dawałam je na spód, jako dodatkową ochronę przed ewentualnymi zabrudzeniami. Cena za sztukę to 12 zł, w przeliczeniu 1zł/1h

APPLE CIDER DONUT – ŚWIECA DAYLIGHT – SAMPLER

Zapach skomponowany na wzór jednego z najznakomitszych pączków wybranych przez Saveur Magazine w 2008 roku. Świeca pachnie słodkim cukrem, cynamonem oraz jabłkami. Jej twórcy zamknęli w niej klasyczne połączenie aromatów, aby jak najlepiej odzwierciedlały okolice z których pochodzi ten rewelacyjny wypiek.

MANGO – ŚWIECA DAYLIGHT – SAMPLER

Przepyszny i bardzo realistyczny zapach dojrzałego mango.

PINK GRAPEFRUIT – ŚWIECA DAYLIGHT – SAMPLER

Klasyczny, słodko-kwaśny zapach grejpfruta absolutnie orzeźwia w upalne dni.

   Wszystkie 3 zapachy są śliczne, chociaż do mnie najbardziej trafia mango. Cudowny, soczysty owoc jest tak bardzo kuszący, że mam ochotę na więcej. Grejpfrut jest bliski dorównania mu, chociaż czegoś mi w nim brakuje. Zapach jabłkowo-cynamonowy to ten, za którym nie szalałam, myślałam, że nawet nie zapalę, bo unikam takich aromatów, ale zdecydowałam się postawić kiedyś w łazience. O dziwo, jak na tak małą przestrzeń i zapach, który specjalnie mnie nie zachwycał- ładnie się wkomponował i był przyjemny.
   Świeczki palą się dość długo, ale niestety ich zapachy bardzo szybko się ulatniają, a przy większych pomieszczeniach są wyczuwalne jedynie w ich pobliżu.

PEPPERMINT COCOA – TUMBLER W SZKLE – MAŁY

Smakowite ciasteczko podane na gorąco z nutą mięty. Przepyszny słodki zapach!
 
Najładniejszą świeczkę(w szkle) zostawiłam na koniec. Tu również grafika bardzo interesująca+ srebrne, eleganckie wieczko. Niby takie nic, ale dodaje uroku całości, aż szkoda mi ją palić :P Zapach słodkawy, kojarzy mi się z czekoladą, rodzynkami, chyba jakimś ciastem. 
Cena za małą świeczkę to 53zł, w przeliczeniu 2.65zł/1h 

Świeczka to cudowny dodatek, prezent i ozdoba, mnie zachwyciła<3
Wszystkie te cuda znajdziecie na icandle.pl

10 komentarzy:

  1. przez zdjęcie tego pączka głodna się zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych zapachów Kringle miałam mango i grejpfruta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach mango, więc taki wosk byłby dla mnie odpowiedni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam tych świec, chyba muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy się z nimi nie spotkałam, myślę że najbardziej spodoba mi się zapach ostatniej świeczki :) uwielbiam zapach wypieków!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)