poniedziałek, 25 stycznia 2016

Wygraj 3 woski Yankee Candle

W związku z tym, że ostatnio Was troszkę zaniedbuję, mam małą niespodziankę!
Możecie wygrać 3 woski Yankee Candle. Wiem, że nadal nie każdy ma do nich dostęp, a jest sporo osób, które chętnie je wypróbują, dlatego zapraszam do konkursu:)

Będzie on trwał jednocześnie na blogu i fb, dlatego przy większej ilości zgłoszeń przewiduję dodatkową nagrodę.



Żeby wygrać wystarczy być publicznym obserwatorem bloga i zgłosić się w komentarzu. Za każdą dodatkową aktywność przyznaję 1 dodatkowy los.

Dodatkowa aktywność:
*polubienie fanpage <klik>
*dodane baneru na blogu/informacji na fb
*obserwacja na instagramie/snapie -bysia143

Wzór zgłoszenia:

1. obserwuję jako:
2. dodałam/em baner:TAK/NIE (link)
3. lubię na fb jako: TAK/NIE
4. snap jako: TAK/NIE
5. instagram jako: TAK/NIE
6. email:


37 komentarzy:

  1. 1. obserwuję jako: Klaudia M
    2. dodałam baner:TAK https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/751756908302602
    3. lubię na fb jako: TAK Klaudia Klaudia
    4. snap jako: NIE
    5. instagram jako: NIE
    6. email: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. obserwuję jako: Czarna Kawa
    2. dodałam/em baner:TAK http://kreconowlosaa.blogspot.com/
    3. lubię na fb jako: TAK Edyta Sosna
    4. snap jako: nie
    5. instagram jako: TAK ladyevil1
    6. email: edyta_to@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję jako: Żółty Pies
    2. Dodałam baner: http://zoltypies.blogspot.com/
    3. Lubię na fb jako: NIE
    4. snap: NIE
    5. instagram: NIE
    6. email: magdalena.wilusz1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. obserwuję jako: Monetka M
    2. dodałam/em baner:TAK, www.monetkahair.blogspot.com
    3. lubię na fb jako: TAK, Monetka Hair
    4. snap jako: NIE
    5. instagram jako: TAK, panna_z
    6. email: monetka.hair@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. obserwuję jako:J.M.K. Janas
    2. dodałam/em baner:NIE
    3. lubię na fb jako: TAK kasia krawczyk
    4. snap jako: NIE
    5. instagram jako: NIE
    6. email:j.m.k.janas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. obserwuję jako: Chabrowa Czytelniczka
    2. dodałam/em baner:nie
    3. lubię na fb jako: nie
    4. snap jako: nie
    5. instagram jako: nie
    6. email: chabrowacczytelniczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. obserwuję jako: Ewka501
    2. dodałam/em baner:TAK http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    3. lubię na fb jako: NIE
    4. snap jako: TAK ewka5021
    5. instagram jako: TAK ewelina0404
    6. email: ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. obserwuję jako: Kara
    2. dodałam/em baner: NIE
    3. lubię na fb jako: NIE
    4. snap jako: NIE
    5. instagram jako: NIE
    6. email: caroline33@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. obserwuję jako: Virtual_girl933
    2. dodałam/em baner: NIE
    3. lubię na fb jako: TAK Polly Quenst
    4. snap jako: NIE
    5. instagram jako: NIE
    6. email: acrise@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sobie tym razem podaruję, za dużo mam wosków. Powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. . obserwuję jako:blondelook74
    2. dodałam/em baner:TAK http://hairblonde.blogspot.com/
    3. lubię na fb jako: nie posiadam
    4. snap jako: NIE posiadam
    5. instagram jako: NIE posiadam
    6. email: kula73.73@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. obserwuję jako:szminko mania
    2. dodałam/em baner:NIE
    3. lubię na fb jako: Kasia B
    4. snap jako:NIE Posiadam
    5. instagram jako: NIE posiadam
    6. email:kasienka.mix@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. obserwuję jako: Patrycja Miczek
    2. dodałam/em baner:NIE
    3. lubię na fb jako: TAK Patrycja Miczek
    4. snap jako: NIE
    5. instagram jako: TAK rozmarzona_skrzypaczka
    6. email: cosmetics.reccomending@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako: Komputeromaniaczka
    2. Dodałam baner: Nie
    3. Lubię na fb: Nie
    4. Snap jako: Nie
    5. Instagram jako: Nie
    6. Email: komputeromaniaczka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję jako: Dominika Bl
    2. Dodałam baner: Nie
    3. Lubię na fb: Nie
    4. Snap jako: Nie
    5. Instagram jako: Nie
    6. Email: domcia197@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. obserwuję jako: Klaudia Cebula
    2. dodałam/em baner:TAK https://www.facebook.com/kl.cbla/posts/977262019018656
    3. lubię na fb jako: TAK Klaudia Ceebula
    4. snap jako: NIE
    5. instagram jako: TAK klaudiacebula
    6. email: klaudiaannacebula@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. obserwuję jako: Nenka
    2. dodałam/em baner: NIE
    3. lubię na fb jako: TAK (Marlena Łabaj)
    4. snap jako: TAK (nenka23, może wyświetlać się Marlena Łabaj)
    5. instagram jako: TAK (marlenalabaj)
    6. email: nenka.24.09.94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. obserwuję jako: Magdalena Winchester
    2. dodałam/em baner:TAK (befitandfancy.blogspot.com)
    3. lubię na fb jako: TAK jako Magdalena Owczarczyk
    4. snap jako: TAK jako marudziara
    5. instagram jako: nie
    6. email: magdalenawinchester@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. obserwuję jako: wiolkaa93
    2. dodałam/em baner:TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com
    3. lubię na fb jako: TAK Magda N
    4. snap jako: NIE
    5. instagram jako: NIE
    6. email:mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. obserwuję jako: Gosia Woźniak
    2. dodałam/em baner:TAK http://body-hair-life.blogspot.com
    3. lubię na fb jako: TAK Gosia Woźniak
    4. snap jako: NIE
    5. instagram jako: TAK gosiawozniak1998
    6. email: gosiawozniak1998@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. obserwuję jako:Anna Zierold
    2. dodałam/em baner:TAK https://www.facebook.com/azierold1/posts/1014097095296047?pnref=story
    3. lubię na fb jako: TAK Anna Zierold
    4. snap jako: NIE
    5. instagram jako: TAK annazierold
    6. email:azierold@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. obs-Magdalena B
    FB-Magdalena Błażęje...
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. obserwuję jako: Kamila B.
    2. dodałam/em baner:TAK/takingcareofhair.blogspot.com
    3. lubię na fb jako: nie
    4. snap jako: nie
    5. instagram jako: tak, myhairworld1
    6. email kamilab1993@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 1 Obserwuję jako Magdalena Kusio 2 dodałam baner TAK https://web.facebook.com/magda.kusio.9/posts/1035098706552983 3 Lubię na fb jako Magda Kusio 4 snap nie 5 instagram nie 6 email magdalenakusio@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako- Paula Szymańska
    Baner- TAK -> https://paulablogxx.blogspot.com/ (na dole)
    Lubię na FB- NIE
    Snap- NIE
    Instagram jako- paulinkkaaxx
    Email- paulablog2002@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. obserwuję jako: kanwuje czytam testuję
    2. dodałam baner:TAK https://www.facebook.com/acneandskin/posts/824795944295526
    3. lubię na fb jako: TAK Acne skin
    4. snap jako: NIE
    5. instagram jako: TAK skinandtheacne
    6. email: ewcius1991@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. obserwuję jako: Edyta H.
    2. dodałam baner: allthesnuff.blogspot.com
    3. lubię na fb jako: TAK Edyta Hendzel
    4. snap jako: TAK peendzel
    5. instagram jako: TAK tarxjant
    6. email: edytka249@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. obserwuję jako: Turtle Lov
    2. dodałam/em baner:http://lovve-dream.blogspot.com/
    3. lubię na fb jako: Nie
    4. snap jako: Nie
    5. instagram jako: Queeny1237
    6. email: turtlelov1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. obserwuję jako: Immenseness
    2. dodałam/em baner:TAK www.immenseness.pl na dole
    3. lubię na fb jako: TAK Magdalena Łapczyńska
    4. snap jako: NIE
    5. instagram jako: TAK immenseness
    6. email: immenseness90@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuję jako: Paulina ( Recenzentka )
    2. Dodałam baner: http://recenzentkabloguje.blogspot.com/p/banery-rozdania.html
    3. Lubię na FB jako: Świat Recenzentki
    4. Nie posiadam Snapchata.
    5. Instagram: ladypaulyn__96
    6. E-mail: recenzentkakosmetyczna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. obserwuję jako:karolina natanek
    2. dodałam/em baner:nie
    3. lubię na fb jako: NIE
    4. snap jako: NIE
    5. instagram jako: /NIE
    6. email:karolinamunnich@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

  32. 1. obserwuję jako: Prosta Marzycielka
    2. dodałam/em baner:TAK http://slodycz-dnia-yaoi.blogspot.com/
    3. lubię na fb jako: TAK Prosto Marzyc
    4. snap jako: TAK bu_b
    5. instagram jako: TAK morndestiny
    6. email: prostemarzenia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. obserwuję jako: anioleek89
    2. dodałam baner: NIE
    3. lubię na fb jako: TAK Marta P.
    4. snap jako: NIE
    5. instagram jako: TAK martusiaa89
    6. email: anioleek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. obserwuję jako: Monika Łaznowska
    2. dodałam/em baner:TAK https://www.facebook.com/monikalaznowska/posts/1012400522150170?pnref=story
    3. lubię na fb jako: TAK jako Monika Łaznowska
    4. snap jako: NIE
    5. instagram jako: NIE
    6. email: monika_laznowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. obserwuję jako: Nely
    2. dodałam/em baner:TAK http://czekolada-i-truskawki.blogspot.com/
    3. lubię na fb jako: NIE
    4. snap jako: NIE
    5. instagram jako: NIE
    6. email: olunia1881@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)