poniedziałek, 18 stycznia 2016

Tańszy zamiennik "AMOR AMOR CACHAREL"

Jak to bywa z perfumami u mnie już wiecie- jak mi się coś spodoba to maltretuję non stop,a reszta idzie w zapomnienie. Kiedy mogłam wybrać jedną z ‘podróbek’ oryginalnych perfum od razu skusiłam się na taką nutę zapachową. 
 

Esencja Perfum 3G
odp. Amor Amor Cacharel
 znajdziecie je <tu> w cenie 49zł/50ml
 DLA KOGO?   
Esencja perfum 3G Amor Amor to zapach dla dziewczyn, które uwielbiają się bawić i cieszyć wolnością. To swoisty eliksir miłości dla kobiet uwielbiających przygody miłosne.  Zapach ten sprawi, że każdy facet będzie u Twych stóp. Bądź słodka, namiętna i prowokująca!

NUTY ZAPACHOWE:    Zapach jest świeży (nuta kwiatowo-owocowa)Bogaty, kwiatowo-owocowy zapach. Urzekający aromat owoców cytrusowych – pomarańczy i mandarynki, otulony tajemniczą mgiełką drzewa sandałowego i piżma. 
Nuta głowy: pomarańcza, bergamotka, grejpfrut, mandarynka, czarna porzeczka
Nuta serca: morela, lilia, konwalia, jaśmin, róża
Nuta bazy: piżmo, cedr, ambra, drzewo sandałowe, wanilia, bób Tonka

O PRODUKCIE:     Esencja perfum 3G Amor Amor została stworzona w oparciu o innowacyjną recepturę. Zapach ten jest odpowiednikiem zapachu "Amore Amore" marki Cacharel. Ogólne wrażenie zapachowe w odniesieniu do esencji perfum Amor Amor Cacharel zgodne jest w 99%. Receptura, intensywność i ilość olejków zapachowych są różne. W procesie produkcyjnym 3G Amor Amor wykorzystana została nowoczesna technologia (nanotechnologia). Dzięki temu zapach jest bardziej intensywny i szlachetny. Esencja perfum to forma zapachu  najbardziej długotrwała, wystarczy jedno psiknięcie, aby zapach utrzymywał się przez cały dzień. Dlatego też, ich objętość jest niewielka, a flakoniki nie przekraczają 30ml.
Strzał w 10! Zapach cudowny, słodki, uwodzicielski, kuszący, aromatyczny, zapierający dech. Słowem- boski. Opakowanie dość oryginalne, ciekawe kartoniki sprawiają wrażenie ekskluzywnych perfum. Niestety wewnątrz skrywają czarny plastik iiii… to tyle. To mnie dobiło. Wiem, że część z dziewczyn była urzeczona opakowaniami, mnie one troszeczkę rozczarowały i od razu pożałowałam, że jako pedantka od razu powyrzucałam niepotrzebne kartoniki, bo na komodzie wcale czarne opakowanie nie wygląda estetycznie.
    Przez prawie 2 miesiące używania byłam wściekła, bo miało pachnieć intensywnie, długo, a już po chwili nie czułam nic! Nawet na ubraniach się nie trzymało. Dopiero ostatnio ciocia zwróciła uwagę, że ‘coś ładnie pachnie, to ty?’. I rzeczywiście to moje perfumy, tylko czemu nigdy wcześniej ich nie czułam po kilku godzinach? Wiem, że każdy się przyzwyczaja do zapachu po chwili, ale zwykle czułam go jednak przynajmniej na rękawach. No trudno… nie wiem, jak trwały jest. Być może to ja go nie czuję.

 Mogę Wam tylko powiedzieć, że jeśli dostałabym oryginał to byłabym nim wręcz zachwycona! Jedne z najładniejszych zapachów, jakie miałam, o ile wgl miałam ładniejszeJ

12 komentarzy:

  1. Nie znam tego zapachu ;) Po nutach zapachowych jednak wnioskuję, że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe perfumki i o moich ulubionych nutach zapachowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam odpowiednik z Natury: Ti Amo Ti Amo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O miałam kiedys Amro Amor bardzo go lubię ale niestety cena nie mała ;p też mam odpowiednik ale z Nicole Cosmetics;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że cena taka, bo na pewno już bym kupiła oryginał

      Usuń
  5. Nigdy o nich nie słyszałam. Nie znam się zbytnio na perfumach :D Jak mi się spodobają jakieś to kupuję je do znudzenia. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się szybko nudzą i rzadko mam te same kilka razy

      Usuń
  6. Świetne opakowanie, a co do zapachu na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czułaś zapachu bo nos się przyzwyczaja. Ale skoro ciocia poczuła to znaczy, że trwałośc ma ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym wiem, ale ona też poczuła dopiero po jakimś czasie, a używałam ich już dość długo.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)