wtorek, 19 stycznia 2016

Semilac 141, 089

    Dzisiaj po raz pierwszy pokazuję Wam mój manicure hybrydowy. Z tego, co pamiętam już wcześniej pojawiały się wpisy, w którym mogliście zobaczyć kolory różnych lakierów, ale teraz postaram się częściej wrzucać coś więcej niż sam kolor. Co prawda ze wzorkami i zdobieniami nie mam jeszcze dużego doświadczenia, bo zwykle stawiałam na sam kolor, ale to się na pewno zmieni:)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać dwa kolorki Semilac, które są w tej chwili na moich paznokciach. 


 Lady in Grey-141 jeszcze do niedawna jedna z nowości Semilaca
 
Black Plum-089- ciemna śliwka, która w rzeczywistości bardziej wpada w głęboki granat


   Oba lakiery są mocno napigmentowane i na dobrą sprawę wystarczy jedna warstwa lakieru do ładnego pokrycia. U mnie wyszło na prawej ręce, na lewej potrzebowałam już dwóch cienkich warstw. 

Te dwa kolory połączyłam z syrenką(na wskazującym) i efekt wyszedł prawie holo. Niezamierzony, ale bardzo mi się podoba. Na środkowych wykombinowałam cyrkonie, ale trochę przesadziłam. Wizja była inna i wyszło średnio, raczej nieładnie;)
 

 Wybaczcie jakoś zdjęć i ich oprawę, ale niestety robieniu zdjęć samemu telefonem, przy słabym oświetleniu tak już wygląda;/
 Mam nadzieję, że nikogo nie przestraszyłam, a kolejne takie wpisy będą już ładniejsze i ciekawsze:)

21 komentarzy:

  1. Widziałam te pazurki na żywo i jestem pod ogromnym wrażeniem!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że ta "butelkowa" zieleń to odcień jakiegoś Semilaca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna stylizacja paznokci, uwielbiam semilac

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne mani. Też muszę wypróbować hybrydy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam teraz Lady in Grey :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)