poniedziałek, 11 stycznia 2016

Podologic Med- maść na popękane pięty

Ostatnio moje stopy zaczynają się buntować i strasznie się przesuszają. Do tego dochodzi uczycie szorstkości, pojawianie się zgrubień. Zima nie bardzo im służy, a obcasy robią swoje. Postanowiłam sięgnąć po mocniejszy środek niż krem- maść na popękane pięty. Czy był to dobry wybór? 

Farmona podologicmed
Maść na popękane pięty
cena/pojemność: ok 15zł/30ml
 

   W niewielkiej tubce znajdziemy dość tłustą i ciężką maść.  Ma biały kolor i jest zupełnie bezzapachowa. Na początku nie mogłam się przyzwyczaić, ale lepsze to niż, żeby miała śmierdzieć. Podczas wyciskania mam wrażenie, że w środku jest coś, co nie chce wyjść. Jak już wspomniałam konsystencja jest ciężka, trudno ją rozprowadzić, a o wchłonięciu nie ma mowy. Dlatego zaraz po nałożeniu zakładam skarpetki. Moje stopy są non stop zimne, więc nie wysiedzę długo bez skarpet w oczekiwaniu na wchłonięcie. Stąd też nie wiem, czy przypadkiem połowa nie zostaje wewnątrz skarpetki, a nie na stopie.
    Przyznam, że samo rozsmarowywanie jest wyczerpujące i trzeba trochę się namęczyć, żeby wmasować wszystko dokładnie.

Jak działa? No cóż, po maści spodziewałam się bardziej leczniczego działania. Jedynie co zauważyłam to gładka skóra tuż po nałożeniu(ale jak miałaby nie być skoro maść jeszcze się nie wchłonęła?). To tyle. Żadnego nawilżenia, redukcji szorstkości, nic, jakbym zupełnie nic z tym nie robiła.
   Nie pokuszę się o kolejny taki produkt, próbowałam i próbowałam, ale się nie da. Maści zostało jeszcze na kilka użyć, więc pewnie ją skończę, ale żaden cud się już raczej nie zdarzy.
  Znacie ten produkt? Co myślicie?

12 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze styczności z tą marką

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam popękanych ale osttanio bardzo rogowacieją więc szukam jakiegoś dobrego kremiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe szczęście moje pięty są narazie w dobrym stanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Duży problem mam z popękanymi piętami latem, ale nie znalazłam jeszcze odpowiedniego produktu. Tej maści na pewno nie kupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam produktów do stóp praktycznie żadnych. Nie są wymagające.. Ale współczuje wszystkim, którzy taki problem mają. Moja mamuśka walczy z piętami i wiem, że to ciężki orzech. Najlepsze są kremy z dodatkiem mocznika.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie kremem idealnym okazał się, a raczej okazały się kremy z Fuss Wohl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam, że są dobre, chociaż sama nigdy nie miałam

      Usuń
  7. z marką mam pierwszy raz do czynienia

    _______________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się jeszcze z tym kremem, może dlatego, że nie mam popękanych pięt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)