niedziela, 10 stycznia 2016

Niedziela z YC-Sugared Apple

Jak Wam minął weekend? Mi w zabójczym tempie. Nim się obejrzałam, już był niedzielny wieczór. Prawie zrealizowałam swój plan na te 2 dni. Prawie, bo chemia i historia kosmetyki nadal nade mną wisi. No nic, dzisiaj trochę posiedzę i muszę nadrobić. 

dostępny na goodies.pl

Pyszne, bardzo soczyste i przyjemnie słodkie jabłka kojarzą nam się nierozerwalnie z przełomem lata i jesieni. Jednak kiedy takie dojrzałe kosztele czy makintosze posypiemy szczodrze cukrem – wnet staną się zimowym przysmakiem i dekoracją, która idealnie dopełni świąteczny wystrój domu. A przy okazji – dzięki magii Yankee Candle – tak ubarwione owoce otoczą wnętrza niepowtarzalnym, bardzo przyjaznym aromatem. Śnieżny wosk Sugared Apple to kwintesencja słodkiej soczystości dojrzałych jabłek przykrytych pierzynką nasyconego wanilią cukru. Ot, smakowity kąsek dla wszystkich łasuchów i gratka dla fanów klimatu świąt.

O ile ostatnio świąteczne zapachy nawet lubiłam, o tyle z tym miłości nie będzie. Skusiłam się na niego ze względu na to, że byłam ciekawa połączenia jabłka i wanilii. Liczyłam bardziej na aromat szarlotkowy, albo pieczone jabłko, ale tutaj tego nie znalazłam. Sam zpach nie jest zły- dość intensywny, jabłkowy, ale nie przepadam za wanilią i chyba właśnie ona psuje mi cały efekt.

8 komentarzy:

  1. Też mnie zaciekawiło połączenie jabłka i wanilii, ale dla mnie raczej też nie byłby to ulubiony zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że się nie spisał tak jak oczekiwałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co pamiętam chyba też nie zapałałam miłością do ww zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach nie dla mnie , ale są gusta i guściki :*

    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za wanilią więc pewnie nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)