niedziela, 24 stycznia 2016

Niedziela z YC- Cosy by the fire

Uff, dałam radę. Własnie skończylam pisanie pracy, której temat jest tak banalny, że nie wiedziałam, co pisać. Lanie wody i tyle, w kółko jedno i to samo, masło maślane i w ogóle dwa miliony synonimów. no nic, oddam te wypociny i jakoś to będzie;) Rano trzeba wstać i wracać. Na szczęście tylko tydzień i przyjeżdżam do domku znowu:)
  Na wieczór mam dla Was bardzo rozgrzewający wosk.

dostępny na goodies.pl

Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu ciepłej mieszanki imbiru, goździka i pomarańczy zharmonizowana z nutami drzewnymi.

Imbir, goździk to nadal nie moje klimaty, ale po zapaleniu tego wosku poczułam ciepło. Dosłownie, jakbym siedziała obok rozgrzanego kominka. Zapach skojarzył mi się w filmami- siedzi sobie pani otulona kocem, z kubkiem gorącej herbaty, patrzy w ogień i myśli. Ten zapach jest idealny na mroźne wieczory, pozwala odpocząć i zrelaksować się.

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie świąteczne zapachy, więc czas sobie zamówić! W ogóle już się przystawiam do zakupu wosku chyba od roku, ale jakos tak nie umiem się zebrać.

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że nie przypadł by mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba polubiłabym ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, tego nie znałam... ciepło do mnie przemawia, w sam raz na teraz...

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze mi się marzy takie siedzenie w kocu z herbatą jak w filmach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kominek, drewniana chatka w lesie, ciepły koc, wielki, puchaty dywan...mmm jak w filmie.

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam ten wosk, bardzo fajny, rozgrzewający zapach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam świeczki, wosków jeszcze nie miałam ale nic straconego . Nadrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie korzenne zapachy, więc myślę, że wosk by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)