niedziela, 3 stycznia 2016

Niedziela z YC- Christams Memories

Uwierzycie, że już po świętach i mamy kolejny rok? Ten czas płynie zdecydowanie zbyt szybko.
dostępny na goodies.pl

 Przyprawy korzenne, słodkie pierniczki i aromat unoszący się znad kufla parującego, winnego grzańca – tak większości z nas kojarzy się zapachowa esencja zimowych świąt. Mocny, bogaty aromat ociepla grudniowe wieczory i kreuje w magiczny sposób świąteczną, rodzinną atmosferę – niepowtarzalną, niosącą za sobą uczucie szczęśliwej celebracji. Na bazie takich słodkich, rozgrzewających nut specjaliści od aromaterapii stworzyli kompozycję Christmas Memories. Wątki idealnie doprawionych łakoci zamknięto w formie dekoracyjnego wosku, który – już w chwilę po podgrzaniu – wypełnia dom atmosferą przyjaźni, przywołując wszystkie, najlepsze, świąteczne wspomnienia.

Jak pewnie wiecie korzenne zapachy raczej się u mnie nie sprawdzają. Tym razem było inaczej. Nadal Pozostaję w temacie świątecznych zapachów. Ten przywodzi na myśl piernik. Już w chwilę po odpaleniu go w kilku pomieszczeniach czułam aromat słodkiego ciasta piernikowego. I nie było tylko moje skojarzenie. Mama zastanawiała się, czy przypadkiem nie zabrałam się za pieczenie ciasta. Zapach jest mocny, intensywny i przy dłuższym paleniu staje się męczący, ale jest ciekawą nutą na chłodne dni.

6 komentarzy:

  1. Słodkie zapachy "do zjedzenia" to coś, co bardzo lubię... ale po nich od razu robię się głodna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Za szybko leci ten czas:/
    Wosk miałam i jak dla mnie świetny :) Lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te woski robią mega cudną atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy maja woski chcę i Ja:) Muszę nadrobić to koniecznie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jak ciastkowy to ogromny plus :D!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)