niedziela, 17 stycznia 2016

Niedziela z YC-Bundle Up

Minął kolejny weekend. Egzamin coraz bliżej, chemia mnie przeraża, a po drodze jeszcze tyle nauki. Pociesza mnie myśl, że za 12 dni będzie po wszystkim, będę mogła w spokoju przygotowywać się do poprawki ;) Weekend spędziłam z Marcinem i ten czas zleciał błyskawicznie. W ciągu weekendu zjadłam tyyyle pyszności, chyba więcej niż przez ostatni tydzień, więc trzeba znowu to jakoś zrzucić. Pociesza mnie tylko, że nie dałam się skusić na słodkie :P
Dzisiaj tradycyjnie, jak co niedzielę kolejny wosk.


dostępny na goodies.pl

Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o czystym, zimowym zapachu przywołującym wspomnienie mroźnych dni.

Zapach mroźnych dni kojarzy mi się z mnóstwem śniegu, mroźnym powietrzem, powiewem wiatru, lepieniem bałwana i dymem z kominów. Tak według mnie pachnie zima, i to takiego zapachu spodziewałam się po tym wosku. Czegoś co będzie szczypało, ale jednocześnie rozgrzewało. Ten wosk ma w sobie coś z zimy, ale bardziej są to sosnowe zapachy w połączeniu z jakimś płynem. Miałam wrażenie, że to bardziej świeże pranie suszące się w mroźny dzień. Ciekawy aromat, ale niekoniecznie mój ulubiony.

10 komentarzy:

  1. ciekawy :D jakoś rpzerazają mnie czarne woski xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpal Black Coconut to Ci przejdzie strach :p

      Usuń
  2. Ciekawyyyy... Z mila chęcią zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam nigdy czarnego wosku jeszcze:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sosnę akurat lubię więc może u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny zapach na mroźne dni i sypiący śnieg, mam ten wosk

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za sosnowym zapachem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)