poniedziałek, 25 stycznia 2016

Miss Sporty-supertrwała szminka(sweet berry)

Już dawno nie było nic o szminkach, więc czas to nadrobić. Pamiętacie akcję -49% w Rossmannie? Na pewno. Miałam nie wchodzić, nie kusić, nic nie kupić, ale no cóż... weszłam z Majką na sekundkę i wyszłam z dwoma szminkami. Majka mnie usprawiedliwiała, że przecież za dwie zapłaciłam niecałe 10zł, więc co to jest?
Pokażę Wam dzisiaj jedną z nich,
Miss Sporty Perfect Colour Lipstick
Supertrwała szminka do ust nr 039(sweet berry)
cena: ok 6zł 

 Szminka dostępna w 20 intensywnych odcieniach. Zapewnia długotrwały kolor przez 6 godzin. Specjalna formuła nie wysusza ust i sprawia, że są miękkie i dobrze nawilżone. Szminka jest kremowa i ma bardzo delikatny, prawie niewyczuwalny zapach.


   Kolory, które zobaczycie nie odzwierciedlają jej całego uroku. Najbardziej zbliżony do rzeczywistego jest ten na samym dole. Zobaczyłam ten kolorek i wiedziałam, że musi być mój. Piękny intensywny, inny niż te, które mam w kosmetyczce, czasami warto postawić na coś ciekawszego niż zwykły róż i brzoskwinia, po które najczęściej sięgam. Mega olbrzymi plus za pomadkę, która nie tylko nadaje kolor, ale także nawilża. Świetne połączenia, zwłaszcza na te mroźne dni, kiedy nie ma czasu na balsam i szminkę. Już po pierwszym użyciu widziałam, że kolor utrzymuje się długo, usta są miękkie, delikatne.
    Kolorek schodzi nawet równo i nie zostawia brzydkich plam.

I na koniec zdjęcia na ustach. Jak zwykle jakoś powalająca, szopen na głowie i podkrążone oczy, ale tak wygląda wiecznie niewyspany student:)


13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten kolorek! Ja jakoś nie przepadam za szminkami, wolę błyszczyki :)

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor tej pomadki, 5 zł za taką jakość - fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezentuje się na ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentuję się na ustach . Bardzo ładny delikatny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  5. E tam, jaki niewyspany student, nie widać. :D
    Piękny kolor, świetnie na Tobie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor, ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor trochę za mocny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor i cena też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka z tej firmy :-) ja jestem zadowolona jak na taka cene ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)