środa, 27 stycznia 2016

hybrydy#3 Semilac 047, 109- kotki Nastusi

Hybrydy wciągnęły mnie ostatnio totalnie:) Mogłabym je robić cały czas i ciągle czuję niedosyt kolorów. Wiem, że to idealnych brakuje mi jeszcze duuuużo i sporo muszę się nauczyć i wypracować, ale chyba nie jest najgorzej :)
Dzisiaj z samego rana mam dla Was mini-mani, czyli paznokcie Nastuśki.  

 
 Użyłyśmy kolorków Semilac - 047- pink peach i 109- miss of the world
 

Kolorki muszą być delikatne, bo wiadomo, nie przesadzajmy, ona chodzi o szkoły;) I tak mama się śmiała, że dostane wezwanie, jak ktoś zobaczy te paznokcie :)
Brokat i róż połączyłyśmy i wyszło ciekawie. Na palcach serdecznych brokatowe ombre, a na wskazujących kotki. Nie będę wam opowiadać, jak bardzo zakochana jest w tych zwierzakach. I już mi kazała uczyć się malowania kociaków na paznokciach :)
 





I jak Wam się podoba?;>
Chcecie częściej wpisy paznokciowe?:)

15 komentarzy:

  1. Myślałam, że to Twoje takie słodkie kluseczki :) kotki boskie, też je na hybrydę kładłaś? chciałabym pokombinować z ozdobami takimi ale boję się, że albo nie będą sie trzymały albo hybryda je rozpuści :( byłabym wdzięczna za radę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodkie. :D Nie wiedziałam, że takim małym dzieciom można robić hybrydę. Umówiła się do mnie babka i chciała, żebym jej kilkuletniej córce zrobiła (córka chciała), ale powiedziałam, że możemy dla zmyłki pomalować zwykłą odżywką. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo raczej nie powinno się, ale siostrze nie zrobię? zwłaszcza, że po 2 dniach i tak trzeba zdjąć, bo u niej się nie trzyma nic:)

      Usuń
  3. kocham hybrydy, ładny efekt na małych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pazurki i paluszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co pamiętam, nie wolno stosować hybryd u dzieci... Także no :)
    Pomijając ten fakt, podziwiam cierpliwość, u dzieci jest ciężko malować, zwłaszcza, że ciekawskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej zaraz schodzą po 2 dniach, więc tak na poprawę humoru jej zrobiłam :)
      wiem, że pomysł nie najlepszy, ale wiesz...;d czego się nie zrobi dla siostry.

      Usuń
  6. A gdzie można dostać te kotki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niesttey nie wiem, sama je dostałam :(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)