środa, 6 stycznia 2016

Gorvita- żel ze świetlikiem i kolagenem

Czy tylko mi się nic nie chce? Brr jutro muszę już wracać. Jak dobrze było posiedzieć w domku. Nadciąga najgorętszy okres i byle go przetrwać, pocieszam się, że nieco ponad 3 tygodnie będę mogła odetchnąć. No nie do końca- przygotowywać się  do poprawki z chemii;)
Dzisiaj post o żelu, którego używałam przez ostatnie 2 tygodnie.

GorVita

Żel ze świetlikiem i kolagenem

cena/pojemność: ok 8zł/20ml

Żel znajdziemy zapakowany w kartonik z informacja o składzie i działaniu. W preparatach na okolice oczu lubię taki tubki, które są bardzo higieniczne i pozwalają na aplikację niewielkiej ilości produktu. W tym przypadku mamy do czynienia z żółtawym żelem.

  Żel bardzo fajnie nawilża okolice oczu, jednak nie sprawdził się u mnie pod makijaż. Nie zostawia lepkiej warstwy, ale wchłania się dość długo, dlatego używałam go jedynie wieczorem i wtedy, kiedy nie wychodziłam z domu z makijażem. Po nałożeniu miałam wrażenie delikatnego chłodzenia. Producent zapewnia o długotrwałej redukcji zmarszczek- moja skóra pod oczami ma już pierwsze zmarszczki, ale na etapie jego używania nie zauważyłam żadnych zmian.
Dla mnie to bardzo fajny, lekki żel, wart wypróbowania, ale to tyle.
Buziaki, wracam do ziołolecznictwa- samo mi do głowy nie wejdzie niestety.

13 komentarzy:

  1. u mnie sprawdza się ok pod makijaż, ale ostatnio coś mi wysuszyło okolice na nosie obok kącika oka i się właśnie zastanawiam czy to nie to jednak...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero zaczynam testowanie :) zobaczymy jak się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero zaczynam testowanie :) zobaczymy jak się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie w kremie pod oczy najważniejsze jest rozjaśnienie cieni a przynajmniej nawilżenie żeby korektor dobrze się trzymał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie glównie nawilżenie, bo cienie to już moja przypadłość

      Usuń
  5. Ciekawie wygląda - szkoda, że słabo się wchłania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że mi też się zupełnie nic nie chce :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym go wypróbowała do nawilżenie skóry pod oczami :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)