poniedziałek, 4 stycznia 2016

Fitomed- szampon ziołowy do włosów suchych i normalnych

Ostatnio przez moje ręce przewinęło się kilka różnych szamponów. Większość z nich była całkiem niezła i chętnie sięgnęłabym po nie ponownie. Dzisiaj mam dla Was recenzję szamponu, który raczej nie trafi ponownie na moją półkę.

 
Fitomed
Szampon do włosów suchych i normalnych- mydlnica lekarska
  
cena/pojemność: 11.50zł/250ml
dostępny w sklepie Fitoteka i sklepach zilarskich

Nie będę od początku go krytykować. Zacznę od butelki, która jest bardzo wygodna, zamknięcie wyprofilowane, więc łatwo się otwiera i zamyka. Sam szampon ma rzadka konsystencję, ale nie przelewa się przez palce. Pachnie ziołowo, co zupełnie mi nie przeszkadza.
Mycie włosów to już pewien problem, bo do wytworzenia piany potrzebna jest spora ilość albo kilkukrotne nałożenie go. Kiedy już je umyjemy przechodzimy do spłukiwania. I w tym momencie miałam uczucie, że włosy są suche, twarde i bardzo szorstkie w dotyku. Już wiedziałam, że bez odzywki się nie obejdzie i wolałam nie ryzykować.
Niestety na tym nie koniec. Po osuszeniu od razu zauważyłam, że nie wyglądają już tak dobrze. Szampon przesuszył je i poplątał. 
 

Robiłam do niego kilka podejść i za każdym razem kończyło się tak samo. W końcu dałam spokój. Szkoda mi tylko włosów, bo niby przeznaczony jest do suchych i normalnych, ale zadziałał na nie niekorzystnie. co prawda dobrze oczyszcza, ale niestety nie jest dla mnie.

25 komentarzy:

  1. szkoda, ze słabo się pieni, chociaż może to dobrze, czasem tak sobie myślę, moze mniej tych chemicznych substacji, które za to odpowiadają? nie wiem, chyba aż tak sie nie znam :D ale na pewno nie kupię tego szamponu, nie lubię tego uczucia szorstkich włosów podczas mycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może, ale dopóki się nie zacznie pienić to nie da rady go rozprowadzić po włosach i wmasować. nie ma szans, zwłaszcza przy dłuższych

      Usuń
  2. nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że większośc tych ziołowych kosmetyków własnie tak negatywnie wpływa na włosy :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NA moje włosy rzeczywiście źle działa większość ziołowych kosmetykó. NAjczęściej wysuszają i plączą mi włosy, a są wysokoporwate.

      Usuń
    2. nie wiem o co chodzi, powinny działać lepiej

      Usuń
  3. Oj szkoda, że tak słabo się sprawdza. Nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie sprawdzał się doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat nie miałam szamponów z tej firmy. Mam za to inne produktu i jestem z nich zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie kompletnie się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że skoro naturalny to będzie ok, ale niestety takie delikatne szampony strasznie lubią plątać włosy :/

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, chyba lepiej kupić coś, o mniej naturalnym składzie- na to wygląda

      Usuń
  8. Szkoda, że się nie sprawdził. Myślałam, że będzie dobry, bo miałam kilka kosmetyków Fitomed i sprawdziły się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie generalnie też się sprawdzają, tym razem coś nie wyszło:(

      Usuń
  9. U mnie również się nie sprawdził, połowę butelki wydałam mamie , zraziłam sie do niego. Czy mogę liczyć na obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nie zawiodłam się na Fitomed, aczkolwiek tego szamponu jeszcze nie używałam, chyba nie warto :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory też nie, ale kiedyś musiał być ten pierwszy raz

      Usuń
  11. Nie miałam tego szamponu, ale widzę już, że to nie jest szampun dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że się nie spisał.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten szampon, jeden z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam włosy tłuste, więc nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje włosy potrzebują sporo czasu na to, żeby się przestawić przy zmianach szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo nie lubię gdy szampon plącze włosy. Jestem ciekawa czy u mnie się sprawdzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zawsze się boję, że ziołowe kosmetyki będą plątać moje włosy :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)