piątek, 29 stycznia 2016

Eveline- balsam intensywnie ujędrniający imbir i pomarańcza

Chciałabym móc powiedzieć 'uff już po sesji', ale nie. Za tydzień jeszcze ten nieszczęsny egzamin z chemii i anatomia cz.2. Tak bardzo mnie to cieszy. Jedyna pocieszająca myśl, że jutro jadę do Marcina i spędzę z nim weekend;* Tak, to chyba tyle pozytywnych rzeczy mnie czeka. Ale, żeby za bardzo nie zasmucać mam dla Was najcudowniejszy balsam od Eveline.


Eveline SPA! 
Luksusowy balsam intensywnie ujędrniający `Imbir i pomarańcza`

cena/pojemność: 16zł/200ml


Opakowanie bardzo ładne, kuszące,  grafika kojarzy mi się trochę ze świętami. Może przez ten imbir i pomarańcze.
Balsam jest bardzo lekki, prawie jak mus. A jego zapach? Obłędny! Cudowny! Pachnie cała łazienka, całe ciało i jeszcze ubrania. Jest tak aromatyczny, że zachęca do ciągłego używania. Sama zużyłam go błyskawicznie.
A jak działa? Obietnice ujędrnienia, intesywnej terapii itd już od dawna nie robią na mnie wrażenia. Przede wszystkim nawilża, a to jest najważniejsze. Skóra po jego użyciu jest mięciutka, nie jest tłusta i nie lepi się. Wchłania się szybko, więc spokojnie można zaraz się ubierać. Ja niestety rano nigdy nie mam czasu na wmasowanie balsamów, dlatego sięgam po nie jedynie po kąpieli.
Skusicie się na ten balsam? Bo ja na pewno kupię kolejne opakowanie. Jutro wybieram się po jakiś tusz dla mamy, więc pewnie, jak tylko go znajdę, od razu trafi do koszyka :)

17 komentarzy:

  1. Również go stosowałam, bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam dużo balsamów od Evelline, ale tego jeszcze nie :)
    od anatomii jest gorsza tylko fizjologia, a od niej zdecydowanie metrologia! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fizjologia i patofizjologia mnie teraz czeka :)

      Usuń
  3. Mam i używam. Uwielbiam go. Jeden z lepszych balsamów jakie miałam do tej pory. O ile nie najlepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy EVER! <3 uwielbiam go i kocham miłością matczyną :D haha ale to chyba już wiesz :D Eveline jeszcze czasem potrafi mnie zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam, najlepszy najlepszy!!

      Usuń
  5. Egzamin z anatomii to było coś hehe. Jedż do chłopaka i się odstresuj:) Tego balsamu nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że jest fajny :D bo mam go i czeka w kolejce, a zawsze czuję jakąś obawę przed nowym kosmetykiem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro tak zachwalasz to na pewno kupię gdy tylko się z nim spotkam. :)
    Musi obłędnie pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o nim i jak na razie nie potrzebuję się z nim bliżej zapoznawać :') Mam spore zapasy....
    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam o tym balsamie dużo dobrego i już niedługo jadę na zakupy i go zakupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę o nim wspomnieć mojej mamie ona uwielbia takie zapachy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)