piątek, 1 stycznia 2016

Bakeo- moja paczka ze smakiem

   Nowy Rok... Pewnie większość z Was robi sobie postanowienia. Jestem pewna, że ponad połowa myśli "od tego roku się odchudzam". Nie będę tu nikogo krytykować, ale SERIO?;> Sami przyznajcie, jak długo to odchudzanie potrwa? Tydzień? Dwa? Ok powiedzmy miesiąc i buuum. Skąd ja to znam? Okey, są i silniejsi. Sama będę walczyć. Może nie tyle o kilogramy, co o brzunio i udka, tylko, co zrobić, kiedy chodzi za nami coś słodkiego?
    Też macie taki okres, że kręcicie się w kółko i dosłownie wzrokiem pożeracie słodycze? Też tak mam, dlatego najczęściej wtedy szukam sobie zajęcia, jem owoce albo sięgam po zdrowe przekąski. Kiedy mieszkałam w Rzeszowie, co jakiś czas robiłam zapas suszonych owoców i orzechów- uwielbiam. Teraz niestety dostęp do nich jest ograniczony, ale z pomocą przychodzi Bakeo
Co to takiego? a no taka paczka, w której znajdziemy smakowite i zdrowe przekąski. co ciekawe mamy do wyboru całe mnóstwo różnych mieszanek. Sami wybieramy, na co mamy ochotę.
Paczka wygląda sobie tak:
W opakowaniu oprócz 4 paczek z różnymi przysmakami znajdziemy personalna ulotkę z opisem zamówionego pudełka. Bardzo fajny pomysł- wiemy, co jemy, ile i jaka jest wartość kaloryczna.

Do mnie trafiły "mecz", "krem sułtański", "no pan no gain" i "blondynka czy brunetka?"
Ciekawe nazwy. Wszystkie smakowite, pyszniutkie. Z tego pudełka najbardziej posmakowała mi zawartoś 'blondynka, czy brunetka", a szczególnie ziarna kawy w czekoladzie.

Bakeo oferuje nam nie tylko ogromny wybór przekąsek, które sprawdzą się idealnie podczas przerwy na uczelni, czy w pracy, ale także darmową wysyłkę i wybór dnia dostawy paczki. Możemy sami ustalić, co ile i w jaki dzień będą do nas trafiały przesyłki. Koszt paczki to 19 zł, więc według mnie jest to przystępna cena, biorąc pod uwagę zawartość opakowania:)

   Myślę, że sama co jakiś czas zamówię sobie paczkę, bo jest jeszcze wiele smaków, których nie próbowałam. Taka paczka jest tez fajnym rozwiązaniem na prezent, jeśli znacie smakosza suszonych owoców i orzechów:)
 
Skusiłam Was? W takim razie wchodźcie na bakeo.pl i zamawiajcie. Przy okazji zamówienia możecie wykorzystać ten kod- TC32P7Q

19 komentarzy:

  1. Też otrzymałam paczuszke Ale jeszcze nawet nie próbowałam :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas myszy długo by nie poleżała :)

      Usuń
    2. moja już dawno zjedzona- pyszności były.

      Usuń
  2. Też otrzymałam paczuszke Ale jeszcze nawet nie próbowałam :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta paczka! Samo zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pyszności *.* jadłabym :) super paczka :)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: http://joannavictoria.blogspot.com/
    PS wspólna obserwacja? zawsze się odwdzięczam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowita Paczuszka . Ubielbiam Bakalie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda rzeczywiście apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Smacznie wygląda ta paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniammm, pycha, uwielbiam suszone owoce i orzechy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też:) przy takich słodkościach czekolada może dla mnie nie istnieć:)

      Usuń
  9. Wiesz o tym że Bakeo uzależnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj Kochana kusisz i chyba sobie coś takiego sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepyszna przekąska na deser :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)