piątek, 31 lipca 2015

Mały, a może tak wiele- Monoi szampon regenerujący

Już myślałam, że dzisiaj nic nie napiszę. Mam za dużo na głowie ostatnio. Znowu staram się ogarnąć dom i nie wiem, w co ręce włożyć. Dzisiaj zrobiłam przegląd butów i stwierdziłam, że mamy ich całe góry, a zwłaszcza tych starych, wiec było oglądanie, przymierzanie, po czym Nastka stwierdziła, że chyba nie damy rady i poszła się bawić. Na szczęście dobrnęłam do końca. Wysprzątałam pokój w każdym kącie, wyrzuciłam rupiecie i jestem z siebie dumna. Co nie zmienia faktu, że mam jeszcze mnóstwo pracy.

Dzisiaj kilka słów i miniaturce szamponu, który jak się okazuje wcale nie jest taki mini.

Regenerujący szampon do włosów 
Monoi Repairing 


Wzmacniający i regenerujący szampon do włosów o formule zapobiegającej łamaniu się włosów i wolnej do siarczanów. Oczyszcza i rozplątuje włosy, przywraca witalność zestresowanym włosom. Zawiera olej Monoi, pochodzący z kwiatów tahitańskiej gardenii Tiare. Regeneruje włosy cienkie, delikatne i poddawane zabiegom chemicznym. Wzbogacony w olej kokosowy Coprah, który działa odmładzająco.Włosy stają się gładkie, mocne, zdrowsze.
Nie zawiera parabenów, wazeliny, oleju mineralnego ani sztucznych barwników


piątek, 24 lipca 2015

Nailmaker- naklejki na paznokcie

    Kiedy dostałam wiadomość od Moniki z pytaniem, czy nie chciałabym przetestować nowych naklejek na paznokcie, od razu się zgodziłam. W końcu to nowość, ciekawe, czym się różnią od innych?
Niestety ze względu na ciągłe porządki, robienie przetworów czas ich nałożenia musiałam odwlec. Tydzień temu w końcu się za nie zabrałam i teraz nieco o nich opowiem.

 Nailmaker to proste narzędzie, dzięki któremu zaprojektujesz swój wymarzony i niepowtarzalny wzór na paznokcie. Uwolnij swoją wyobraźnię i do dzieła...Wybierz ulubiony wzór z dysku komputera, Facebooka czy Instagrama. Wrzuć do kreatora i sprawdź jak prezentuje się Twoje dzieło;). Dalej już będzie z górki...po prostu złoż zamówienie, tak jak to robisz w innych sklepach internetowych. Teraz my zajmiemy się wydrukiem i wysyłką. W kopercie otrzymasz od nas zestaw 30 naklejek w różnym rozmiarze wraz z pilnikiem do paznokci. Aby ułatwić Ci aplikację naklejek, do zestawu dorzucamy instrukcję "obsługi".

Te słowa można przeczytać na stronie Nailmaker- <<klik>>

Jak widzicie dotarł do mnie zestaw 5 wzorów oryginalnych naklejek w tym również z moim imieniem. Do tego także instrukcja obsługi z miarką i mały pilniczek. Zdecydowałam się na ten wzór

Konkurs z naklejkami Nail maker

Wspólnie z Moniką organizujemy konkurs, w którym do wygrania będzie aż 
 5 zestawów wybranych przez siebie naklejek. Jeśli macie na niego ochotę to zapraszam

Konkurs trwa od 24- 31.07.2015r.


Zasady:

1. Polub fanpage Nailmaker- <klik>
2. Obserwuj publicznie cosmetic-addiction.blogspot.com
3. Polub fanpage cosmetic-addiction.blogspot.com- <klik>
4. Zostaw formularz zgłoszeniowy

Regulamin :
1. Rozdanie dla osób lubiących Nailmaker i cosmetic-addiction oraz obserwujących publicznie bloga
2. Nagrody sponsoruje i wysyła założycielka Nailmaker jedynie na terenie Polski.
3. Nie biorę pod uwagę blogów typowo "rozdaniowych". 
4. Wyniki zostaną ogłoszone w terminie do 2 dni od zakończenia konkursu.
5. Na dane zwycięzcy czekam 2 dni, po tym czasie wylosuję kolejną osobę. 
6. Nagroda zostanie przesłana po otrzymania adresu zwycięzcy. 
7. Zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie. 
8. Zgłaszając się do rozdania akceptujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych  ( Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883). 

Formularz:

1. Lubię Nailmaker jako:
2. Lubię  cosmetic-addiction.blogspot.com jako:
3. Obserwuję jako:
4. email:

wtorek, 21 lipca 2015

Fitomed- płyn oczarowy z kwiatem pomarańczy

    Z płynem oczarowym mam do czynienia nie po raz pierwszy. Od jakiegoś czasu kusił mnie na wystawie sklepu zielarskiego, już miałam go kupować, kiedy nadarzyła się okazja współpracy z Fitomed. Naczytałam się o nim wiele pozytywnych opinii, dlatego wiązałam z nim duże nadzieje. Jak sprawdził się w kontakcie z moją skórą? Zapraszam na recenzję.

 Fitomed
Tonizujący płyn oczarowy o zapachu kwiatu pomarańczy 
do cery tłustej i mieszanej

 cena/pojemność: 13zl/200ml

dostępny w sklepie Fitoteka i sklepach zielarskich

 Opis producenta:

niedziela, 19 lipca 2015

Niedziela z Yankee Candle- summer scoop

 Yankee Candle- Summer scoop
 
dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>
Opis producenta:

 Waniliowy mus – odpowiednio zmrożony – podany w towarzystwie świeżo przygotowanego, słodkiego, truskawkowego sosu. Albo wielkie, pyszne lody – składające się z nałożonych naprzemiennie, śmietanowych i owocowych gałek. Po prostu doskonałe, letnie orzeźwienie i moc owocowej przygody. Inspiracja, która stała się pobudką do stworzenia niezwykle wakacyjnego wosku – Summer Scoop. Pozbawiona kalorii kompozycja pozwala zamienić każdy, nawet najbardziej pochmurny dzień w letnie, ciepłe popołudnie – esencja pobudza umysł i koi zmęczone bezbarwną codziennością zmysły, racząc je pyszną, truskawkowo-waniliową delicją.
 

Moja opinia:

    Pierwszy kontakt z woskiem to małe rozczarowanie, slaby, delikatnie słodki, bez szału. Dopiero po roztopieniu pokazał, co on potrafi. Słodki, kojarzy się z lodami waniliowo-truskawkowymi, ciastem i samą słodyczą. Nie jest zbyt mdły, ale po dłuższym czasie czułam zbyt dużo wanilii i gdzieś znikał owocowy zapach. Nie powiem, żeby był moim ulubieńcem, ale zapach jest bardzo odpowiedni na letnie, ciepłe wieczory.



sobota, 18 lipca 2015

Cudowne odprężenie z solą morską Nacomi

Kolejna przerwa spowodowana brakiem czasu i nadmiarem zajęć. W domku wszystko mniej więcej ogarnięte, zrobiłam ponad ok 40 dżemów, jeszcze więcej soków, miałam dość wszystkiego. Ostatni tydzień spędziłam na malowaniu w domu i tulisianiu :* Wczoraj kolejna wycieczka do babci. Mój pokój nabrał cudownych kolorów, dzisiaj wyprawa do Merkurego na małe zakupy. Wróciłam z lampą, lampką i dywanem :P Oprócz tego sprecyzowałam ułożenie mebli w pokoju, więc powoli wszystko rusza do przodu.
   Jeszcze tylko czekam na wyniki rekrutacji i chyba tyle. Już nie przynudzam, zapraszam na post o soli do kąpieli.

Nacomi

Sól z Morza Martwego o zapachu maliny

 cena/pojemność: 15.87zł/400g

dostępny <<tutaj>>

 Opis producenta:

Sól z morza martwego wykazuje działanie lecznicze w schorzeniach skóry, układu oddechowego oraz stawów. Jest także pomocna w kuracji antycellulitowej. Nasza sól została dodatkowo wzbogacona naturalnymi olejami: olejem z pestek winogron, macadamii oraz arganowym. Lecznicze właściwości, naturalne oleje i piękne zapachy – to wszystko zawarte jest w Solach do Kąpieli Nacomi.
 

niedziela, 12 lipca 2015

Niedziela z Niedziela z Yankee Candle-cinamon stick

   Jeszcze tylko kilkanaście godzin i będę się mogła wreszcie uśmiechnąć do Mojego tulisia:* Już się nie mogę doczekać:) 
    Wreszcie dochodzę do końca z wiśniami, mam ich serdecznie dość i coś czuję, że w tym roku nie będę już tak zajadać:P 

Dzisiaj mam dla Was pachnący, a właściwie śmierdziuszkowy post:
Yankee Candle- cinamon stick
 dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>

Opis producenta:

Grudniowe, spędzane w rodzinnym gronie święta niosą ze sobą wiele aromatów. Przede wszystkim jednak, zimowa celebracja pachnie piernikami – słodkimi, korzennymi, odrobinę orientalnymi. Ich smak sprawia, że zapominamy o wszystkich troskach i problemach, a zapach – ociepla nawet najbardziej mroźne, grudniowe wieczory. Cinnamon Stick to świąteczna delicja, cudownie wybarwiony, w pełni naturalny wosk, który otula woalką słodkiego cynamonu, urozmaiconego garścią korzennych, rozgrzanych w czerwonym winie goździków.

piątek, 10 lipca 2015

Mgiełka na lato- Mariza

    Od kilku dni próbuję nadrobić zaległości, ale niestety... Wiśnie się zaczęły, w tym roku sama muszę wszystko ogarnąć, więc nie jest ciekawie. Nie wiedziałam, że jedna osoba nie jest w stanie zrobić tego tak szybko, jakoś co roku zawsze am to sprawnie szło... No cóż... mam nadzieję, że po weekendzie się wszystko skończy, bo mam już ich powoli po dziurki w nosie. 
   Dzisiaj zapraszam na post o produkcie, którego nie używałam od dawna.

Pamiętam, że kilka lat temu byłam wielką fanką wszelkich mgiełek i miałam ich całe mnóstwo. Później ta miłość nieco ustała i od jakiegoś czasu nie używałam ich wcale. Aż tu na jednym ze spotkań wpadła mi w ręce ta oto z zieloną herbatą.

Mariza

Zapachowa mgiełka do ciała Green Tea

 cena/pojemność: 21zł/150ml


 Opis producenta:

Lekka mgiełka do ciała przyjemnie odświeża skórę i nadaje jej orzeźwiający zapach zielonej herbaty z nutą limonki i kardamonu.

wtorek, 7 lipca 2015

Pachnące peelingi od Farmony

Z góry przepraszam za długą nieobecność. Postaram się w kolejnym poście nieco wytłumaczyć i usprawiedliwić, a dzisiaj zapraszam na recenzję nowych peelingów od Farmony.

Będąc jakiś czas temu w Naturze wyłapałam promocję na peelingi, a że cena była bardzo niska, wzięłam od razu kilka. Co o nich myślę ? Zapraszam na recenzję.


 cena/pojemność: ok 5zł/100ml

Opis producenta:

CELEBRUJ ŻYCIE I CIESZ SIĘ KAŻDĄ CHWILĄ
Kiedyś carpe diem, dzisiaj let’s celebrate

Lubisz dobrą zabawę, poczucie prestiżu i luksusu?
Szukasz wyrafinowanej pielęgnacji oraz zniewalających, zmysłowych wrażeń?
Sięgnij po ekskluzywną serię kosmetyków do mycia i pielęgnacji ciała Let’s Celebrate.
Wyjątkowo bogate receptury, delikatne konsystencje oraz rozkoszne zapachy odkryją przed Tobą prawdziwą przyjemność oraz pozwolą delektować się kuszącą wonią luksusu.

  1. Mojito to koktajl pochodzenia kubańskiego, na bazie białego rumu, o orzeźwiającym, słodko-kwaśnym miętowym smaku. Tradycyjnie podawany jest z lodem i wodą sodową, do dekoracji wykorzystuje się gałązkę mięty i plasterek limonki.
  2. Pinacolada to słodki karaibski koktajl, przyrządzany z jasnego rumu, śmietanki kokosowej i soku ananasowego. Tradycyjnie podawany jest z  lodem i plastrem cytryny oraz ananasa.
  3. Cosmopolitan to koktajl na bazie wódki cytrynowej, Triple Sec, soku żurawinowego oraz świeżo wyciśniętego soku z cytryny lub limonki, w charakterystycznym czerwono-różowym kolorze. Tradycyjnie podawany jest w kieliszkach typu „Martini” z plasterkiem cytryny.


Moja opinia:

    Na wstępie zaznaczam, że jestem posiadaczką wersji mini. Peelingi występują również w butelkach o pojemności 250ml a ich koszt to ok 12.50zł. Zdecydowałam się na mniejsze opakowania, bo ciekawił mnie zapach tych cudeniek. 

   Skoro już mowa o zapachach- cudowne, rześkie, świeże, wręcz idealne na letnie upały. Już po otwarciu butelki zapach jest bardzo intensywny i energetyczny. Po kąpieli rzeczywiście czuć odprężenie. Peelingi mają konsystencję dość rzadkich żeli z dużą liczbą granulek, które na pierwszy rzut oka wydają się delikatne, a przy tarciu skóry okazują się dobrze ścierać naskórek. Używałam ich na wilgotną skórę, ponieważ na sucho drapały zbyt mocno. W kontakcie z wodą tworzyły delikatną piankę, więc po dokładnym peelingu świetnie nadawały się do mycia ciała. 
    
   Wszystkie peelingi zamknięte są w plastikowych buteleczkach, których zamknięcia są bardzo mocne. Kolorystyka opakowań dopasowana do ich zawartości, bardzo kolorowa i przyciągająca wzrok. Czym się różnią? Jak dla mnie jedynie kolorem i zapachem.
Moim faworytem jest Cosmopolitan, ponieważ w nim najbardziej wyczuwam egzotyczne owoce. Z kolei Pinacolada średnio mi  się podobała, bo tutaj na pierwszy plan wychodzi kokos, który nieco mdli. 
Dla mnie peelingi Let's celebrate są rewelacyjne. Małe opakowania są dodatkowym atutem, bo można je zabrać ze sobą na wyjazd. W tej serii występuje jeszcze wersja "Sunrise", którą również posiadam, ale w wersji peelingu solnego, którego jeszcze nie zdążyłam otworzyć. Niedługo i o nim napiszę kilka słów.

Uciekam, bo słyszę, że na górze już ktoś się bawi, więc niedługo będzie wołanie 'jeść' :) Życzę udanego dnia ;*