środa, 16 grudnia 2015

White Flower- mydło solankowe

Czy tylko dla mnie mydło to mydło? Wzięłam ten produkt, postawiłam w łazience i stosowałam tylko i wyłącznie do mycia rąk- bo przecież to mydło. Dopiero po jakimś czasie przeczytałam etykietkę i doznałam olśnienia, że to głównie mydło do twarzy i ciała- do rąk niby też. J A to psikus, więc od razu zaczęłam go używać do mycia buźki.


White Flower

Naturalne mydło solankowe w płynie

 cena/pojemność: 14zł/300ml

   W buteleczce z pompką znajdziemy perłową substancję, która pachnie minerałami połączonymi z solą. Zapach inny niż wszystkie, ale nie jest zły. Sama konsystencja mydła na pierwszy rzut oka niczym się nie różni od mydeł w płynie. Może tylko tą perłową poświatą. W dotyku jest bardzo śliskie, a w połączeniu z wodą staje się bardzo jedwabiste, dlatego trudno go porządnie zmydlić. Raczej daje na skórze powłoczkę, którą dość długo się zmywa. Pierwszy kontakt z nim był dla mnie szokiem, bo byłam przyzwyczajona do mydła, które się pieni, zmywa i zostawia uczucie ściągnięcia. A tu bez piany, śliska powierzchnia i uczucie, jakbyśmy nie myli wcale. Mimo to jednak zachowuje swoje myjące właściwości. Używam go zarówno do rąk, jak i do twarzy. Przy czym do twarzy od niedawna, bo bardzo długo schodzi zmywanie tej warstewki, a jednak po jej usunięciu skóra jest odświeżona i czysta.


Sama nie wiem, co o nim myśleć, nie uczulił, nie podrażnił, bardzo fajnie nawilża i zostawia skórę gładką. Jestem ciekawa, jak wpłynie na moją cerę jego dłuższe stosowanie.

Może okaże się, że to produkt idealny do codziennej pielęgnacji?:) 

15 komentarzy:

  1. całkiem interesujące, mam nadzieję, że dalej będzie się tak dobrze sprawdzało. ja używałabym je raczej do rąk, dobrze, że nie mam sls i nie wysusza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie mam do niego zastrzeżeń:)

      Usuń
  2. Fajnie, że nawilża, a nie wysusza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubieniec!!! Cudnie pachnie te mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja go jeszcze nie wyciągnęłam z toreb pospotkaniowych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo delikatną cerę, więc chyba bym się bała go używać do mycia buzi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że taki skład, jaki ma to mydełko by ci nie zaszkodził:)

      Usuń
  6. Na twarz jednak bym go nie zastosowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Firmy nie znam,ale mydło wydaje się ciekawe:)
    Zapraszam do mnie na wielkie rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam to mydełko, ale póki co myłam nim łapki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię mydła solankowe ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)