wtorek, 22 grudnia 2015

Szampon aloesowy- Equilibra

Czy tylko ja nie ogarniam tych świąt? Przyjechałam wczoraj, a już nie wiem, za co się zabrać. Powinnam po trochę się uczyć, ale nie dam rady się skupić, skoro tyle jest do zrobienia. Jutro od rana porządki i zajmowanie się kuchnią, a dzisiaj robię sobie wieczorno-nocny relaks- nadrabiam odcinki serialu i staram się poodwiedzać część Waszych blogów:)
O marce Equilibra czytałam już kilka razu. Przeważnie były to pozytywne opinie. W końcu sama miałam okazję przetestować jeden z produktów. Co o nim? Sadzę? Zapraszam do lektury

Equilibra

Szampon aloesowy


 cena/pojemność: 18zł/250ml

Szampon zamknięty w białej plastikowej butelce. Grafika bardzo prosta, co od razu mi się spodobało. To, co też od razu zauważyłam to sposób otwierania-niewielkie wypuklenie, które ułatwia otwarcie butelki mokrymi rękami. Niby szczegół, ale bardzo przydatny.
Kiedy już wylejemy odrobinę szamponu, zauważymy, że jest on zielony o konsystencji żelu. Zapach pomiędzy słodkim, a ziołowym, więc przypadł mi do gustu. Pieni się bardzo szybko, a podczas mycia świetnie oczyszcza włosy, więc nie potrzebuję nakładać go dwukrotnie. Po zużyciu 2/3 opakowania mogę śmiało powiedzieć, że chętnie po niego sięgnę ponownie. Właśnie obczaiłam, że jest dostępny w Wispolu, więc myślę, że jak będzie taka potrzeba to wrzucę go do koszyka przy okazji zakupów. Co takiego w nim polubiłam? Jego wydajność, zapach i to, co robi z włosami. Nie jest to może efekt wow, super, cuda wianki itd., ale przede wszystkim dobrze oczyszcza, nie przesusza skóry głowy, a przy tym nawilża włosy. Zauważyłam, że są po nim bardziej sypkie i nie potrzebuję ich myć tak często, jak kiedyś, bo mniej się przetłuszczają.

Znacie? Lubicie?

14 komentarzy:

  1. lubię! fajnie wiedzieć, że jest w whispolu, polecę po niego, mój mężczyzna się ucieszy, bo tez go polubil :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno jest bo kilka razy widziałam na niego promocje:)

      Usuń
  2. U mnie Wispolu nie ma, w aptece też go nie widziałam, a szkoda, bo chętnie bym kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go w kilku Wispolach już widziałam

      Usuń
  3. Jaka dobrze oczyszcza skórę głowy to z chęcią wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze niczego tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam kilka bardzo pozytywnych recenzji na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kilka próbek, polubiłam się z jego działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych, ser-decznych, futrzastych świąt życzą wszystkie Myszy w okolicy! Niech Ci się spełnią wszystkie marzenia, a nadchodzący rok będzie dla Ciebie i Twoich bliskich jeszcze szczęśliwszy niż obecny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam wiele dobrego o nim :)

    ps. zapraszam na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)