środa, 30 grudnia 2015

Suchy szampon Balea- hit?

Suchych szamponów używam bardzo rzadko. Najzwyczajniej wolę umyć włosy wcześniej i wiedzieć, że są czyste i świeże, ale nie zawsze wszystko da się przewidzieć. Zdarzają się sytuacje, kiedy trzeba już wychodzić, a tu włosy nie bardzo, albo kładę się wieczorem i jest ok, a rano zaczynają się przetłuszczać. Wtedy sięgam po suchy szampon, który stoi na półce w razie takiego W.
Tym razem opowiem Wam o niemieckim produkcie.

 
 
cena/pojemność: ok 10zł/200ml 



W sporej kolorowej butelce mamy produkt, który po rozpyleniu ma bardzo słodki i duszący zapach. W porównaniu z Batiste jest mocniejszy, ale na szczęście nie utrzymuje się długo. Spryskuję nim włosy u nasady i trochę je stroszę, żeby wprowadzić go we włosy. Włosy stają się bardzo sypkie i jakby matowe. Po rozczesaniu efekt ‘tłustych’ włosów znika, a taki stan utrzymuje się kilka godzin, więc całkiem nieźle.

Nie wiem, jak  wpływa na włosy dłuższe stosowanie tego produktu, bo nie sprawdzałam. Ja używam go jedynie w nagłych wypadkach i jestem zadowolona. 


23 komentarze:

  1. Wydaje się ciekawy ;) muszę go sobie zapisać

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego nie znam ale ja uzywam suchego z Isany i także jestem bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jeszcze nigdy nie korzystałam z suchych szamponów i jakos mnie nie kusza wole normalnie umyc glowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego napisałam, że rzadko używam :) ale czasami masz taki dzień, że myślisz a umyje sobie później, a tu nagle trzeba gdzieś wyjść

      Usuń
  4. Suchy szampon nie raz uratował mnie z opresji, ale z Balei jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są przyadtne :) ja ten jeden mam na półce już bardzo długo, ale jak się skończy od razu sięgam po Batiste- warto zainwestować, bo tak, jak mówisz- ratuje nie raz

      Usuń
  5. szkoda, że ciężko kupić w Polsce produkty tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż dziwne, że jeszcze go nie wypróbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raz w życiu użyłam suchego szamponu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam suche szampony i sięgam po Batiste, ale jestem otwarta na inne marki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za suchymi szamponami :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem wierna Batiste, ale chętnie bym wypróbowała szampony Balea.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię suchych, więc to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na co dzień używam Batiste ale Balea też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie używałam suchego szamponu, muszę w końcu kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukałam go ostatnio w dm, ale nie było :( Nie wiem, czy po prostu był wyprzedany, czy to jakaś limitowana wersja była?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tego to Ci nie powiem:( nie mam do nich dostępu stacjonarnie

      Usuń
  15. Muszę zaopatrzyć się w jakiś suchy szampon, bo nienawidzę myć często włosów. Może ten zakupię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. suchy szampon to tylko w wyjątkowych sytuacjach- myć i tak musisz;)

      Usuń
  16. A ja nigdy jeszcze nie używałam suchego szamponu, ale chętnie czytam o takich nowościach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)