czwartek, 3 grudnia 2015

Spotkanie 'prawie' Mikołajkowe- 28.11- upominki

Była już relacja ze spotkania, więc czas teraz na prezenty :) Nasze organizatorki, jak zwykle zadbały oto, żebyśmy obładowane wracały do domków, a przy okazji mogły poznać nowe kosmetyki.
Nie będę przedłużać. Zobaczcie, co przywiozłam ze spotkania.

 


Zacznę od prezentu, który dostałam od mojego Mikołaja:) Musiałam być bardzo grzeczna, bo takie oto cuda do mnie trafiły:) 





















Jeszcze raz dziękuję sponsorom spotkania i organizatorkom :)

17 komentarzy:

  1. super upominki, miłych testów

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe rzeczy:)
    Najbardziej jestem ciekawa tej odżywki do rzęs :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak sprawdzi się odżywka :D Muszę w końcu skusić się na ten pumeks w proszku :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Same perełki :-) miłych testów życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile prezentów! Rewelacja! Miłego użytkowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetykowy raj, aż samemu chciałoby się przetestować :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego testowania tych wszystkich cudenek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o mamuniu, same cuda! życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo widzę, że różne frzeczy były z Vevey! ;D faaajnie czekam na recenzje :3

    OdpowiedzUsuń
  10. miłych testów :* mam nadzieję, że prezent się podoba i wszystko git haha :D i ja mega dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i mega mi szkoda, że nie dałam rady dotrzeć ;<

      Usuń
  11. Miłego używania tych cudowności.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)