wtorek, 29 grudnia 2015

Prezenty z wigilii blogerskiej

Była już relacja, więc czas na prezenty. Mialo być spotkanie bez upominków, ale Asia nas zaskoczyła.

Zacznę od prezentu, który dostałam od mojego Mikołaja:)
Taki oto zestaw. Wszystko pachnie cudownie, oczywiście czekolady już nie ma, bo już następnego dnia skusiła mnie i mojego łasucha :)
  
Nasza organizatorka napisała dla każdej z nas karteczkę z życzeniami. Na zdjęciach niżej zobaczycie, jak wygląda z przodu.





Firma http://sklep.choppersdivision.pl/ była na tyle miła, że podarowała dla pana Józka fajną, cieplutką bluzę- bardzo miło z ich strony :)

Kasia przywiozła mi jeszcze z DMu takie cuda<3 dziękuję kochana ;*
 Sporo tego, jak na 'spotkanie bez upominków' :)

21 komentarzy:

  1. z yerba mate ciesze się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miła niespodzianka Was spotkała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie prezenty zawsze mile widziane :) Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty !;)
    Super pomysł z taką blogerską wigilią;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości :-). Miłych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne upominki. Miłego używania.

    OdpowiedzUsuń
  7. mIŁE UPOMINKI, CIEKAWA JESTEM BALEI :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)