niedziela, 6 grudnia 2015

Niedziela z YC- Vanilla Lime

Weekend spędziłam u Marcina<3 Żałuję, że to tylko 2 dni i już musiałam wracać. Strasznie szybko nam ten czas ucieka, no ale co zrobić. Miałam się wcześniej położyć, ale wyszło, jak zwykle. Już myślałam, że posta nie będzie, ale jednak udało się i piszę. Zostawiam Was z niedzielnym zapachem a sama uciekam, chyba wreszcie się położę.


dostępny na goodies.pl

Najpyszniejsze, najbardziej wykwintne, doskonale skomponowane i uzupełnione dodatkiem ciemnych ziarenek – lody waniliowe idealne, stworzone ręką mistrza i kuszące słodyczą niezależnie od pogody i temperatury. Pyszny pucharek z kilkoma gałkami waniliowych słodkości szczodrze polany polewą z aromatyzowanej cytrynowym sokiem, białej czekolady – esencja słodyczy w najdoskonalszej postaci i hołd dla prostoty. A przy okazji – cudowny aromat zamknięty w naturalnym wosku, którego zapach intryguje, orzeźwia, pobudza i stymuluje lepiej, niż lodowa rolada waniliowo-cytrynowa!


Pierwszy kontakt z woskiem- szału nie ma, ale może być. Po wrzuceniu go do rozgrzanego kominka uderzyła mnie mocna woń odświeżacza. Ten zapach od razu mnie obrzydził, bo skojarzyłam go z zapachem miejskich toalet, gdzie sprzątaczki nadmierne używają maskujących odświeżaczy. Brrr. Na szczęście po chwili stał się łagodniejszy, poczułam odrobinę czekolady i przestało mi być niedobrze. Aromat jest trochę mdły i ciężki, jak dla mnie trochę przekombinowany. Niestety nie podbił mojego serca, więc nie wiem, czy dam radę go wypalić do końca.

9 komentarzy:

  1. Po tym co przeczytałam raczej się na niego nie skuszę, ale co nos to inna opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wąchałam go ostatnio i mi nie przypadł on do gustu. Tak jak napisałaś - trochę odświeżaczem pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uwielbiam ten zapach, mam 3 w zapasie

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie świeże zapachy ale przede wszystkim wiosną, dziś mamy piękny dzień, prawie letni, u mnie jest 15 stopni i piękne słońce.

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba bym się z nim nie polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego wosku, ciekawi ten zapach, choć nie wiem czy by mi odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze - nie znam i nie stosowałam tego wosku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)