niedziela, 13 grudnia 2015

Niedziela z YC-cranberry twist

Nie ogarniam już niczego, niech się to wszystko skończy, bo ja padam. Nie tyle fizycznie, co psychicznie. Jak to się mówi "biednemu zawsze wiatr w oczy...", kończyć nie będę. W planach miałam błogi odpoczynek na święta, ale zapowiada się co najmniej ciekawie. Ależ jestem maruda ostatnio, nie wiem, jak można ze mną wytrzymać. Na szczęście sama relaksuję, albo raczej usilnie próbuję się relaksować, odpalając nowe zapachy wosków i świec.


 Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu orzeźwiającej mikstury składającej się z żurawiny, skórki cytrynowej i odrobiny świeżego imbiru.
dostępny na goodies.pl
Uwielbiacie żurawinę? Ja tak, zwłaszcza suszoną, mogłabym ją jeść non stop! W tym wosku możemy wyczuć powidło/dżem żurawinowy delikatnie doprawiony skórą cytrynową. Nuta imbirowa jest bardo słabo wyczuwalna. Uwielbiam go! Zapach czuć bardzo długo, a jest niesamowity- naładowany żurawiną i słodkością, miałabym ochotę go zjeść.

6 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego wosku, ale przy najbliższym zamówieniu może się pokuszę i zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam w domu takie dwie marudy to mogę przygarnąć jeszcze Ciebie:) Nigdy nie miałam takich wosków ale czas to nadrobić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. musi być rewelacyjny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jeść żurawinę, zapach już mniej, choć ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mi żurawina z YC nie odpowiada, tak ten zapach polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)