niedziela, 27 grudnia 2015

Niedziela z YC- Christmas Eve

Ależ te święta szybko minęły... Aż nie chce się wierzyć, dopiero byłam w drodze do domu, dopiero przygotowywałam potrawy, a już mamy niedzielę. Mam to szczęście, że na uczelnię wracam dopiero 8 stycznia, więc poleniuchuję trochę. Nie, nie poleniuchuję, bo mam sporo do zrobienia. 
dostępny na goodies.pl

W oczekiwaniu na pojawienie się na niebie „tej” pierwszej gwiazdy – dobrze jest potrenować cierpliwość i wprowadzać się stopniowo w świąteczny nastrój. Jak to zrobić? Wystarczy zasiąść wygodnie w fotelu, otulić się ciepłym pledem, zaparzyć herbatę i rozgrzać wosk Christmas Eve. Wigilijna tarteletka od Yankee Candle to miszmasz słodkich śliwek i owoców kandyzowanych. Całość pachnie i smakuje jak najwytrawniejszy, grudniowy keks i pozwala na to, aby delektować się świąteczną atmosferą przez 365 dni w roku. Bo wosk Christmas Eve to hołd dla bożonarodzeniowej atmosfery i esencja wigilijnego oczekiwania na pierwszą gwiazdkę.

 Święta to cza,s kiedy woski palę jeszcze chętniej. W dniu wigilii odpaliłam bardzo tematyczna tartę. w pierwszej chwili zapach był tylko w moim pokoju, ale na kolację zniosłam kominek, bo mam prosiła o nastrojową nutkę. Wosk idealnie wkomponował się w klimat tego dnia- ciepły, rozgrzewający, słodki, ale nie mdły. Wszystko byłoby idealnie, gdyby po dłuższym paleniu nie stawał się męczący. Mimo to wydaje mi się świetnym zapachem na świąteczne dni.

8 komentarzy:

  1. Na mój nos jest to zapach kandyzowanych owoców. Też go odpaliłam w Wigilię, ale w małej świecy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W świeci sprawuje się lepiej niż we wosku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Planuję pójść i coś kupić ze świątecznej kolekcji, bo w Uk już się zaczęły zimowe wyprzedaże. Może trafię na ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie prawdopodobnie byłby zbyt słodki, ale jednak chciałabym sprawdzić ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)