wtorek, 8 grudnia 2015

Kąpiel stóp w perełkach- No 36

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać produkt, który kojarzy mi się z zajęciami pracowni na ostatnim roku. Pedicure był tym zabiegiem, który zawsze schodził nam najdłużej- sam zabieg, a później jeszcze malowanie paznokci. W tym czasie zawsze zabierałam ze sobą książkę i odpoczywałam. Perełki, o których mowa służą do moczenia stóp- i był to właśnie najlepszy moment podczas zabiegu, kiedy stópki relaksowały się w ciepłej wodzie.

No 36

Perełki do kąpieli stóp

cena/pojemność: 7zł/150ml
Zawarte w produkcie algi morskie i drobinki soli delikatnie złuszczą stopy przynosząc im efekt natychmiastowego relaksu. Skóra stanie się miękka i odprężona. Dzięki kolejnemu składnikowi kosmetyku - mocznikowi - nasze stopy będą idealnie nawilżone i odżywione. Perełki do kąpieli dostarczą skórze niezbędnych minerałów i mikroelementów, a przygotowana dzięki nim kąpiel doskonale pobudzi krążenie, dając odprężenie, wzmacniając cały organizm oraz pozostawiając na skórze przyjemny zapach. 

Perełki znajdują się w przezroczystej butelce z odkręcanym korkiem. Wsypuję je do ciepłej wody ‘na oko’. Woda barwi się na niebiesko i wyczuwalny jest świeży, mentolowy zapach. Ciepełko od razu na mnie działa uspokajająco. Biorę do ręki książkę i tak, jak rok temu siedzę i czytam. Jest to czas dłuższy niż zaleca producent- przeważnie do momentu aż woda będzie już letnia lub jeśli mam coś do zrobienia. Po osuszeniu stopy są przyjemniejsze w dotyku, miękkie i wypoczęte. Ciepła woda rozluźnia stopy i zmniejsza odczucie zmęczenia. 

Roztwór mimo intensywnie niebieskiego koloru nie barwi wanny, czy miski.


Dla mnie to dobry produkt do relaksacji. Nie jest on co prawda niezbędny, ale godny polecenia. Sprawdza się także przy wykonywaniu pedicure w domu, chociaż na to nie zawsze mam czas.
Pozdrawiam, Gabi K;*

16 komentarzy:

  1. Muszę sobie takie perełki sprawić :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobrze znam tą markę bo jest dostępna u mnie w polo markecie, to tam robię zakupy ale tych perełek jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj, jak znajdziesz bo warto :)

      Usuń
  3. Miałam te perełki i bardzo miłe je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, jeszcze takiego nie widziałam. Z chęcią go wypróbuję i trochę będę mogła się zrelaksować :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam takich wynalazków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprobowałabym, lubię takie umilacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny umilacz czasu na moje teraz stresy zdrowotne chyba z niego skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam kolorek tych perełek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo, takie nowinki to ja lubię :) Nie stosowałam jeszcze tych perełek, ale na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne to. Trzeba spróbować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)