poniedziałek, 28 grudnia 2015

Bispol- świece w szkle

Dzisiaj kolejny wpis o świecach firmy Bispol. Tym razem coś bardzo eleganckiego.
W moim przypadku są to świece czerwona, czarna i biała, co kojarzy mi się z klasyką. Dostępne są też 2 inne wersje. Świece kupimy w komplecie, bardzo ładnie zapakowane. Sama dodałabym tu jedynie wstążkę lub kokardkę i prezent gotowy. Powtarzam się pewnie, ale zauważyłam, że ostatnio modne jest dawanie świec zapachowych i sama nie pogardziłabym takim prezentem.



Przejdźmy do samych świec. Jak widzicie z kolorowych szkieł możemy wyjąć bezbarwne świeczki. Bardzo ciekawy pomysł. Kiedy wypalą się te, możemy włożyć inną lub nawet zwykły podgrzewacz i cieszyć się pięknym świecznikiem. Bardzo oryginalnie.

Każda z nich posiada inny zapach, chociaż w tej chwili nie potrafię dokładnie go określić. coś między kwiatowo-cytrusowym. Bardzo ładne- skoro mi się podobają to zdecydowanie musi przeważać aromat owoców.

Świece już same w sobie są mocno aromatyczne.

Idealnie prezentuja się nie tylko na białych, czy czarnych meblach, ale potrafią dodać uroku każdemu miejscu, w które je postawim.
Zobaczcie, jak to wygląda u mnie.

Przyznam, że jestem zachwycona oferta firmy. Do tej pory kojarzyłam ją jedynie ze zniczami, ale ich świece to prawdziwe cuda:)

14 komentarzy:

  1. świetne są, najbardziej spodobał mi się ta czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkło wygląda fajnie chociaż wkład rzeczywiście przypomina nieco wkłady do zniczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne połączenie kolorów :) świetnie wyglądają na półce

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie cudowne zapachy:-) Zestaw cudowny. Też mamy takie:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)