piątek, 25 grudnia 2015

Bispol- eleganckie świece dekoracyjne

Jak tam po wigilii? Brzuszki pełne?;> Ja na razie wytrzymuję i nie opycham się, chociaż po wczorajszej kolacji nadal mam pełny żołądek. No, ale cóż... na wigilii wszystkiego trzeba przynajmniej spróbować:) Teraz tylko czekam, aż mama z siostra zjedzą placki, żeby mnie nie kusiły. :)
 
    Ostatnio zapachy towarzyszą mi ciągle- woski w kominku i świece zapachowe to już u mnie standard. Uwielbiam je prawie tak samo, jak książki i widzę, że zaczynam je kolekcjonować. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka ozdobnych świec, które proponuje firma Bispol.
Tym razem pokażę Wam świece w szkle i folii,  świece zapachową w szkle Aurelia oraz kulę.
Zacznę od cudownej kuli. Przyznam, że do tej pory jej nie rozpakowałam, bo aż szkoda. Tak cudownie wygląda i zdobi moją szafkę. Ma ok 8cm wysokości i powinna palić się ok 25h, więc długo. Kule można spotkać w wersji podstawowej w wielu kolorach, perłowej oraz metalik srebrny, czerwony i zloty.



Kolejna to świeca Aurelia również dostępna w wielu wersjach kolorystycznych i zapachowych. do mnie trafiła o zapachu róży i niestety nie odważyłam się jej zapalić. Aromat niestety nie przypadł mi do gustu, a jest on dość intensywny, dlatego podarowałam ją cioci.


I na koniec moja ulubiona- świeca zapachowa "Happiness". Pachnie obłędnie cytrusowo! Mój zapach- uwielbiam. Już przechodząc obok stolika czułam jej aromat, nie wspomnę za zapaleniu. Po prostu cudowna. I do tego tak pięknie wygląda. Zapakowana w kolorowy kartonik może okazać się świetnym prezentem.
Dostępna jest w wielu wersjach zapachowych i kolorystycznych. Sama mam ochotę jeszcze na kilka np. "Owoce leśne"
Znacie te świece? Orientujecie się, gdzie można je dostać stacjonarnie?

13 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam świece i woski zapachowe, nikt nie mówił że to uzależnia ;)

    Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tych świec ale kupię jeśli gdzieś zauważę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuję tą ostatnią :)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj pełne pełne :)
    taką złotą kulę ciocia przywiozła mi kiedyż z Niemiec, w zestawie byłą z metalową podstawką na ktorą nabijało się kulę, natomiast ta z napisami mi nie przypadla do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobała mi się świeca. W kształcie bombki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne, za jakiś czas też napiszę o Świecach Bispol

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tę markę - choć na razie znam tylko jej podgrzewacze, to mam ochotę na więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)